wie heeft voor ons een spreuk/gedicht of tekst voor ons kaartje van de 2e (jongen) we willen de oudere broer er bij betrekken, maar niet vergeten dat het niet zijn kaartje is, maar die van de 2e.. (dus niet alleen maar over het grote broer zijn, maar vooral voor de kleinste natuurlijk...) liefst gewoon een subtiel stukje van grote broer... deze tekst hadden we bij de eerste: pappa kon niet slapen, mamma was niet moe, pas vele uurtjes later vielen hun oogjes toe. nu 9 maanden late ben ik gekomen, als antwoord op hun dromen.
Wij hadden links: Nieuw leventje vol liefde Een wondertje zo klein Dankbaar zijn wij dat we jouw papa, mama en broertje mogen zijn Rechts hadden we: De ogen van J.ulian stralen als hij je een kusje geeft en vol trots aan iedereen vertelt dat hij nu een zusje heeft En dan daaronder haar namen en de rest van de standaard dingen
Wij hebben al heel vaak kaartjes gekregen met het volgende gedichtje: Op mijn teentjes kijk ik over het randje van de wieg Dag klein broertje, ik vind je lief
als wij een dochter krijgen zetten wij de volgende korte tekst op het kaartje. Hallo, klein zusje Ik vindt je lief.
ik had; omdat mijn zusje nog niet kan praten, en ik het kwebbelen niet kan laten. mag ik hierbij laten weten, dat ze ...... gaat heten..