Aangezien dat Daan steeds meer rommel krijgt en ik 2 oppaskinderen heb word ik een beetje gestoord van de bakken met isten die in me woonkamer staan. Nu vroeg ik me af hoe ruimen maar ook weer sorteren jullie je speelgoed en hoe ruimen jullie dat op in de woonkamer? Ik hebgeen kasten ofzo alleen een dreswaar waar ik niks in kan zetten van speelgoed. Groetjes Fleur
Ha Fleur, Herkenbaar probleem en niet alleen de spullen van de kinderen maar ook die van ons zelf. Boven is het erg klein en heel laag en een zolder hebben we niet. De schuur is om de hoek in een andere straat want we wonen boven een winkel. Nu hebben we het geluk dat we naast onze huiskamer een extra kamer hebben ( officieel slaap kamer) Daar stallen we alle spullen en speelgoed in kratten op wieletjes onder een lang bureau waar we de administratie aan doen en waar de PC op staat. Ook staat er een kast met speelgoed en knutsel spullen. Groetjes, Mirelle.
bij de Leen Bakker heel mooie en makkelijke verrijdbare ladenkastjes (plastic in verschillende kleuren)... varriërend met 2-3-4-5 lades en smal of breed (duurste geloof ik 35 euro) zo kun je zo al het speelgoed in de lades kwijt en het kastje daar neer zetten waar je er het minste last van hebt..... succes meid
Loop eens voor de gein door een Ikea heen zou ik zeggen. Ideeën te over. Wij gaan hier denk ik voor zo'n zak aan de box. Als de box weg is kan hij aan het hekje van de vide. Anders kan je ook nog denken aan manden (kwantum, xenos) Linda
Je hebt idd verschillende manden, met of zonder deksel in allerlei kleuren, ruime keuze bij de kwantum! Heb zelf ook 1 mand met deksel in de kleur die past bij het interieur.
Misschien een leuk idee...ik weet niet of je er iets mee bent. Zoals de meiden hier voor mij al zeggen, eens kijken voor enkele dozen op wieltjes, je kan dan bv een soort van logo, prent op elke doos hangen. Bv een prent van blokken en dan steeds weer je blokken in die doos steken. Als je zoontje wat ouder is kun je hem dit ook leren aan de hand van die prenten/logo's. Lijkt mij wel een leuk en praktisch idee.
Ik heb 2 manden in de woonkamer staan. Eens in de zo veel tijd 'ruilen' we het speelgoed om zodat onze dochter weer wat nieuws heeft om mee te spelen. Het speelgoed waarze op dat moment mee speelt ligt óf op zolder óf in haar slaapkamer.