Vanavond hebben we (1x in de 3 maanden ong) een tweelingbijeenkomst met tweelingmoeders hier uit de buurt. Nu mogen we bedenken waar we het deze x over gaan hebben. Iemand suggesties? De tweelingen zijn tussen een jaar en 4 jaar oud. We hebben t al gehad over slapen, eten, eigen taaltje.
Spelen.. Samen spel, afpakken speelgoed, en individueel spelen? Lijkt me ook wel leuk zoiets in de buurt te hebben!
De mijne lijken innerlijk én uiterlijk totaal niet op elkaar, ja t is een idee De rest is ook al geweest (samen of individueel etc) nog bijna een discussie gehad omdat de mijne apart slapen
Of andere ouders ook wel eens de kinderen apart meenemen, kan ook altijd leuke discussies geven. Spelen, over de basischool. Hoe zien ze de toekomst van de tweeling, en dan meer over de band die ze samen hebben. De verschillende trekjes tussen een tweeling, of juist dezelfde trekjes
Hobbies, vooroordelen, zelfde klas of niet. Ben er zelf een van een tweeling en heb me er vaak genoeg aan geirriteerd dat mn zusje en ik over 1 kam geschoren werden. We lijken dan wel veel op elkaar maar thats it wat mij betreft.
Ik zou gaan voor de keuze of ze bij elkaar in de klas komen op de basisschool of niet. Hier is groep 3 in 2 groepen opgesplitst omdat 1 groep simpelweg te groot was. Er is dus een tweeling in groep 3 waarvan de ouders dus hebben gekozen om ze elk appart in een groep te zetten.