hier is de oudste vanaf zondag ziek. gister was ze pas voor het eerst koortsvrij maar vanmorgen kwam ze al weer huilend en jengelend uit bed en ligt sindsdien al weer als een dood vogeltje op de bank. hoesten, proesten, rooie oogjes algehele malaise. logopedie net maar afgebeld. heeft toch geen zin zo. de jongste is eigenlijk gister beroerd geworden. hoesten, snottebellen die tegen de muur zowat aanvliegen. kan net staan dus jengelt heel de dag aan mn benen. net een jonge hond, is alleen stil als ze op schoot magpfff ben zelf dus al heel de week eigenlijk niet buiten geweest. wordt onderhand simpel hier hahah. afijn prop de ene dalijk toch even in de buggy en de oudste aan de hand mee en even naar de brievenbus.... effe frisse neus halen... goh wat kun je dat missen zeg..... nog meer moeders met zieke kindjes? ps uiteraard krijg ik het zelf nu ook in mn keel:x
Onze meid heeft ruim anderhalve week buikgriep gehad en heeft 4 dagen in het ZH gelegen omdat ze uitgedroogd was. Vorige week weer thuis gekomen en toen kreeg ze waterpokken. Nu is het gelukkig bijna weer voorbij. Zo zielig als die kleintjes niet fit zijn.
Hier 2 weken geleden waren c en d begonnen.. overgeven, constant.. Maandag Justin ziek naar huis, idem dito en c en d naar de ha zaten tegen uitdroging aan.. Zij waren pas zondag weer beter en toen was ik ook een paar dagen niet lekker en mijn man daarna..
Buikgriep gaat hier ontzettend rond. Op de crèche waren vorige week 25 kinderen ziek en 4 opgenomen in het zh. Nog steeds is het niet op zijn hoogtepunt. De GGD is er bij gehaald voor begeleiding. Kleintjes drogen ook zo snel uit.
Ook hier is het flink raak.. vorige week vrijdag is papa ziek geworden (griep), zondag dochterlief (griep), dinsdag ikzelf... dochter leek ook gister weer stukken fitter koortsvrij, speelde weer wat, helaas vandaag weer zelfde beeld als dagen ervoor.. vanmiddag toch effe naar de huisarts omdat ze ook hele dag pijn aangeeft..
Hier al een meisje met koorts vanaf vrijdagavond, zaterdagavond bijna een koortsstuip gehad, zondag terug naar huis gereden (we waren weekendje weg) en nu is de koorts niet meer zo heel hoog maar nog wel steeds aanwezig. Ze heeft dubbele oorontsteking, keelontsteking en de griep.. snotteren, hoesten etc.. (en mama heeft inmiddels ook de griep)
hier ook een ziekenboeg. alyssa begon vorige week met hoesten. zaterdag was alyssa lamlendig en lag alleen maar op de bank. daymian komt smiddags zn bed uit en begint te spugen en gaat daarmee door tot ie zo`n beetje weer naar bed ging. zondag ging het wel, maar alyssa was nog erg aan het hoesten. dinsdag is ook daymian begonnen met hoesten, woensdag ging het wel afgezien van het hoesten en proesten. vanaf gisteren hoest alyssa bijna niet meer maar daymian des te meer en die heeft ook hele waterige oogjes en zegt iedere keer dat ie ergens tegenaan komt auw. gisterenavond had daymian 39.1 en vanmorgen weer normaal, maar wel ontzettend hangerig en snotneuzen en hoesten. en als klap op de vuurpijl doet bij mij ook alles zeer en heb ik zelf wat verhoging. er fijn allemaal en dan moet ik vanavond nog werken ook. bah, en dan hoorde ik van de week dat er een griep epedemie op komst is. nou, van mij mag ie weg blijven want we hebben ons portie wel gehad vind ik. liefs doris
geenz ikke kindje gelukkig niet hij heeft al geen weerstand en slik dagelijks ab kuur via ziekenhuis maar ik ben ziek al sinds woensdag bleh dus iedereen beterschap hopelijk word mijn ventje niet ziek want dan krijg die het dubbel te pakken
Yep. Hier vorige week ziek geweest. Samen met mn vriend en onze oudste dochter. Onze jongste had niets, die had net een oorontsteking achter de rug. Nu zit ik echter weer thuis met de jongste. Ze heeft nu een longontsteking . Poppetje...
hier ook de jongste ziek en mama snotteren. Erg raar, ik belde de creche en ze zeiden dat ze het konden raden: hoge koorts, snot en hoesten en geen enkele dokter die het wist (andere kindjes waren al naar verschillende dokters geweest).
Hier beide kids ook verkouden, traanoogjes, vreselijke snotneus! bahhhhh het heerst ook altijd, lijkt het wel :S
Hier de oudste al 3 weken aan t hoest, in de nachten vreselijk slijm ophoesten en overgeven daardoor. Hij heeft al 3 weken een snotneus af en aan en had een paar dgn wat lichte koorts. Hele week was de jongste doodziek, 4dgn achter elkaar koorts van 40.2, neus helemaal verstopt, hoesten, overgeven, tandje komt door. Ik hoor al 3 weken lang gejengel, gejammer, gehuil en ze hangen 24/7 aan me en kan me niet herinneren wanneer ik goed heb geslapen.... Het heerst vreselijk helaas heel veel beterschap emt je kindjes, iedereen trouwens ! vind t zo zielig voor die kleintjes!
Hier was het ook raak, bij de jongste bleek het RS virus te zijn en heeft anderhalve week in het ziekenhuis gelegen, bij de oudste was het buikgriep
We begonnen allebij met keelpijn en onze stemmen kwijt, daarna verkouden, Lise krijgt volgens mij waterpokken en ik krijg bijholteontsteking. Gisteren had lise volgens mij koorts maar heb niet getemperatuurd. Ze slaapt veel, eet minder maar drinkt wel goed, normaal krijgt ze alleen water maar nu ze niet lekker is krijgt ze een btje diksap en dan is die fles zo leeg. Ik voel me gewoon beroerd maar met een paracitamol kom ik de dag wel door.