En wat is je ervaring? Ik krijg steeds reclame van zo'n ding die onder de bank past. Het ziet er ideaal uit. Lopen of joggen terwijl je tv kijkt. Maar is dat ook zo? Maken die dingen veel lawaai?
Ik vind het echt heerlijk! Je tv moet ietsjes harder ja maar dat vind ik geen nadeel. Ik heb er 1 die tot 6 km per uur kan dus joggen kan wel maar echt rennen wordt lastig. Tenzij je hele korte benen hebt
Ik heb een loopband en vind het echt ideaal! 2 a 3 keer per week ren ik 5 km op dat ding. Wij hebben geen inklapbare, wel eentje met veel opties. Staat op zolder en soms doe ik muziek op en soms leg ik de ipad voor me met netflix.
Ik denk hier ook over. Zoektocht op internet vond ik echt ingewikkeld! Welke merk/type hebben jullie?
Hier een virtufit elite, koste flink wat duiten, maar het is wel een semi professioneel ding. Loopt en rent heel stabiel, daarom gebruik ik hem ook regelmatig. Het was het helemaal waard. De walkingpad heb ik geen ervaring mee. Heb wel af en toe gelezen dat het helemaal niet zo fijn is. Maar ook positieve verhalen. Hopelijk reageert nog iemand met een walkingpad thuis.
Wij hebben een loopband op zolder en zijn er allebei super content mee. Ik kan helaas niet meer hardlopen vanwege blessures, dus voor mij is dit een uitkomst om toch te kunnen sporten. Ik doe vaak de 30-12-3 training (30 min wandelen op helling 12 en snelheid 3mph dus 4,8km). Man rent vooral in de winter als het buiten te slecht weer is. Je hoort de loopband wel, maar het is geen mega lawaai. De kinderen slapen er in ieder geval gewoon doorheen
Wij hadden er een maar weg gedaan. Ik koos er toch altijd voor om naar buiten te gaan. Afgelopen week heb ik hem wel een beetje gemist, vanwege het slechte weer. Maar verder eigenlijk nooit.
Ik heb een walkingpad gekocht en ben er heel blij mee. Nu al een aantal maanden in gebruik, ongeveer 5x per week. Je hoort het wel, maar het maakt geen lawaai. Ik heb een Dreaver S340 tot 10 km per uur, met inklapbare stang en inclusief beschermmat.
Die reclame zie ik steeds inderdaad. Jij bent blij met dit merk? En is 10km per uur genoeg als je echt een beetje een workout wilt hebben?
Tot nu toe geen klachten dus tevreden 6 km per uur vind ik te weinig, dan zit je gelijk aan de max. Met 10km per uur heb je meer speling. En ik vind zelf ook de stang een groot voordeel, zeker als je wat harder loopt.
In de sportschool werd juist gezegd dat je de stang bij joggen juist niet moet gebruiken. Dan gebruik je juist je armen in de beweging. @me1989 10 km per uur was voor mij meer dan genoeg. Met buiten trainen ging ik ook zelden sneller (alleen echte sprintjes)
Ik heb er eentje van home fitness code. Zonde stang dus want dat wou ik juist niet. Hij kan 10 km per uur. Ik kan er in principe op rennen want ik heb kleine benen maar gebruik hem meestal om flink te wandelen. Hij is idd heel klein helaas hebben wij lage bank en kan het net niet. Maar vermoed wel dat het bij velen wel kan.
Ik gebruik de stang niet bij het joggen. Ik snelwandel vnl en soms is het wel fijn om de stang even te pakken voor de balans. De bediening van de loopband zit ook in de stang. Ook een fijn plekje voor de afstandsbediening van de tv De stang is trouwens inklapbaar, dus keuze of je het wel of niet gebruikt.
Ik heb vandaag de Dreaver X250 binnen gekregen (2 dagen geleden besteld). Wat een topding! Past onder onze bank, dat was ook wel de voorwaarde. Heeft een krachtige motor (2,5 pk) en kan tot 12 km per uur. Dat was voor ons ook wel belangrijk.
Wij hebben een '' gewone '' loopband thuis. Word intensief gebruikt door ons beide. Als ik niet aan mijn stappen kom ga ik er sowieso op en ik probeer de dagen dat ik niet sport in de sportschool een half uur te lopen. Gaat mij goed af.