help! bruin bloed verlies?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marijelansink, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben na veel moeite en clomid eindelijk 5 weken zwanger... :D
    nu ben ik alleen ontzettend onzeker, vanmorgen toen ik opstond kreeg ik wat steken in mijn onderbuik/lies, dit was erger als tot nu toe.. na ongeveer 3 uur ging ik naar de wc en had bij het afvegen wat licht bruin bloed verlies. verder de hele dag niks tot vanavond een uur of 8 weer met afvegen wat bruin bloed.. niets gewoon in mijn broek, alleen met afvegen.
    heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
    aangezien ik via het ziekenhuis ben zwanger geraakt heb ik geen verloskundige en kan dus pas volgende week de fert.arts weer bellen..... HELP!!!

2. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Heey meis!

Ik durf het niet te zeggen wat het is:S
    Zelf ben ik 12 weken en heb soms ook wel licht bruim verlies.. Maar me buik blijft groeien dus is niet slecht...

Succes ermee.. En anders vraag je het hier op het forum bij de verloskundige?

Liefs Sandra

3. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb dit bij beide zwschappen gehad en schrok ook iedere keer maar zolang er geen krampen zijn en rood bloedverlies meid is het goed...Hoe is het nu?

4. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb het met mijn eerste zwangerschap ook gehad.
    vanaf 5 wkn en 2 dagen.
    eerst bruin verlies en daarna echt helderrood.
    bijna 2 weken lang.
    alles is uiteindelijk goed gekomen hoor.
    ik heb een prachtige dochter die inmiddels alweer een jaar is.
    het bruinverlies kan ook nog iets van een innesteling zijn he?
    of gewoon wat oud bloed.
    je niet teveel zorgen maken meid.en maandag gewoon even de fert. arts bellen.
    misschien mag je wel even langs komen voor een echotje

5. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

bedankt voor jullie gerustellende woorden.
    ik heb vandaag nog nergens last van gehad heb wel een erg opgblazen gevoel en mijn broek lijkt ook erg strak te zitten ineens, maar ik heb goede hoop dat het blijft plakken tot minimaal 37 weken :)

groetjes

6. Alita

Alita Niet meer actief

he he lekker genieten meid!!

7. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

ik had weer goede moed maar net een stukje gerend mijn neefje was weggelopen

daarna weer zeurend gevoel in mijn buik net naar de wc en wat gister bruin was wordt nu meer roze

ook veel vlokken in mijn urine ik heb er geen goed gevoel meer over!!

maaar blijf hopen

groetjes

8. essie1973

essie1973 Actief lid

14 dec 2009
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

Ik had bruinverlies tijdens vorige zwangerschap, helaas een mk.
    Deze zwangerschap weer bruinverlies, 2 weken lang, soms ook roze, soms alleen met afvegen, soms ook in het broekje, ik dacht dat ik helemaal gek werd, dus gebeld, echo, alles was goed! wat ik ermee zeggen wil, is houdt altijd moed!! zoals je hier kunt lezen zijn er heel veel vrouwen met bruinverlies, soms zelfs ook echt bloed.
    Maandag meteen gaan bellen meid, want al die onzekerheid is niet fijn, zo niet ongezond!! succes.

9. Alita

Alita Niet meer actief

mischien heb je gewoon een gevoelige bm mond meid?
    Zelf heb ik in week 7 roze verlies gehad na de sex.....dan kan je dat ook krijgen...aangezien jij een stukje had gerend kan het gewoon daarvan zijn hoor....

Vlokken in de urine is normaal, tenminste witte vlokken?

10. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    oke ik hoop het zo ben zo blij dat het eindelijk gelukt is en hoop zo dat he dan niet fout gaat ..
    niet dat als het meteen gelukt is het minder erg is hoor berijp me allemaal niet verkeerd maar zoveel moeite en gedoe voor gehad en ik zei altijd als ik maar zwanger ben dan gaat het wel goed maar ben nu wel zo onzeker geworden misschien vinden jullie wel dat ik me aanstel maar vind het fijn om mijn verhaal kwijt te kunnen hier

groetjes marije

11. Alita

Alita Niet meer actief

zeker geen aanstel meid.......komt goed!!

Hoe is het nu dan?

12. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Je stelt je niet aan hoor! Als je zwanger bent wil je gewoon geen bruin/roze/rood zien! Ik heb zelf ook een paar keer bruin/roze verlies gehad tussen de 5e en 8e zwangerschapsweek. Maar daarna is het opgehouden en inmiddels ben ik 15 weken zwanger. Dus het kan goed gaan! Als je geen krampen hebt in combinatie met helder bloed is er niks aan de hand. Sterkte meis! :)

13. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

heb vanmorgen gewerkt en best intensief staan stofzuigen en daarna had ik wel weer wat bruinig slijm bloed wat het ook is
    toen ik terug kwam was ik erg moe heb ik normaal eigenlijk niet zoveel last van , even een half uurtje gelegen en toen heerlijk buiten gezeten

vanmiddag ook weer gewerkt en daarna niks wel een beetje gelig maar niet meer bruin misschien dat het nu stopt ik hoop het gelukkig kan ik er hier over babbelen vind ik erg fijn wil in mijn omgeving tegen de mensen die het al weten niet laten merken die denken dan mischien wel loop niet zo te zeuren maar goed ik ben ondertussen nu zover dat ik mezlf voor heb genomen om te denken waarom zou het bj mij juist fout gaan vanmiddag hier in het dorp de ene dikke buik na de andere toen dacht waarom zou het bij mij fout moeten gaan vast niet denk dat dat ook beter is om te denken en ook gezonder voor mijn vruchtje

bedankt allemaal en hoe is het met jullie hebben jullie al een lekker buikje ik ben van mezelf wat steviger dus zie je het minder snel maar komt vast wel

groetjes en nog een fijne zondag we gaan nu lekker bbqen

doei doei

14. Alita

Alita Niet meer actief

het is heel normaal dat je onzeker bent, al is dit mijn tweede zwschap ben net zo onzeker hahaha....

Komt hartstikke goed meid, genieten van je zwschap!!!

15. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi het is ook mijn tweede maar de vorige was niet helemaal doe bedoeling toen en kwam er ook pas achter met 8 weken dus ging allemaal heel anders ??
    ga echt proberen te genieten nu
    voor je het weet zijn is de zwangerschap voor bij en zitten ze op school mijn zoontje wordt volgende week alweer 5 jaar

groetjes

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja precies geniet ervan!!! Ik heb het dus 2x gehad en schrok iedere keer maar het is altijd goed gegaan!!

Tweede keer lijk je wel onzekerder omdat je meent van alles te moeten voelen...zul je nog wel merken tenminste dat had ik !!

17. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hoi hoi

collegaatje van mij belde net was 12 weken zwanger en had vandaag haar eerste echo.
    met 6 weken heeft zei ook bruin verlies gehad .
    en vandaag op de echo was niks te zien me 6 weken is dus he vruchtje weggegaan met dat bruine verlies nu ben ik weer onzeker natuurlijk wat duurt een week tot 4 mei nu nog lang zeg

groetjes marije

18. Alita

Alita Niet meer actief

nee meid je niet zorgen gaan maken, in mijn omgeviong zijn er ook een paar slecht verhalen geweest en ik mag woensdag voor de 20-weken echo ook niet fijn dus....

Maar het is helaas de realiteit en aangezien nu iedereen op de leeftijd is van zwanger worden enz wordt je hiermee geconfrontreerd is niet leuk maar zo gaat het wel helaas......

Nuchter blijven en vooral positief blijven meid....komt goed echt waar!!! Het was gewoon toevallig dat het bij haar niet goed is gegaan......

19. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    bedankt cindy voor je peptalk iedere keer ik wist nie dat ik zo onzeker kon zijn!
    eerst of het ooit nog ging lukken is het eindelijk zover hebben we dit weer
    blijf na de wc rennen om tekijken of het nog niet erg bloed ook maandverband voor gedaan kan ik het tenminste goed zien
    maar 1 veranderingetje nu is het meer roze dan bruin en vanmorgen heel erg kramp aan de linkerkant van mijn buik een kwartiertje en heel erg het idee dat ik moest (poepen) sorry maar dat lukt niet goed beetje last van obstipatie maar bedakt ga me proberen er door te slepen tot dinsdag had ik nu toch maar de afspraak op maandag laten staan maar dacht dan moet ik vrij nemen op het werk vinden ze ook niet fijn want superdruk dan dus zie he wel sorry voor mijn hak op de tak en wirwar

groetjes

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat onzeker zijn hoort erbij meid en dan al helemaal van zo`n verhalen die je dan te horen krijgt.
    Je zult dinsdag weten of het hartje klopt en dan moet je nog steeds een heleboel maanden dus je moet echt proberen te genieten meid..

Steekjes en krampjes horen erbij dat is een teken dat je bm groeit, tenminste het moeten dan geen ongi krampen zijn en veel bloedrverlies.....pff en die :xrotobstipatie:x hoort er helaas ook bij...veel vezelrijk voedsel eten nu en veel drinken....door het drukken kan ook een bleodvaatje knappen en daar kan het roze verlies van zijn....ook als je sex hebt gehad zou het kunnen...maar maak je niet te druk...en als het fout gaat gebuert dat toch helaas daar doen we niks aan....konden we maar he?!

Hou me op de hoogte;)

Deel Deze Pagina