Mijn oom had dit en bleek problemen met zijn nieren te hebben. Hoeft vgls mij niet direct kanker te betekeken hoor! Sterkte meid, snap best dat je je druk maakt maar probeer idd niet teveel te googelen...
Had jij laatst niet ook zwarte urine en ontlasting? Misschien dat het daar mee te maken heeft? Niet te veel googlen, daar word je alleen maar nog ongeruster van.
Geen google gebruiken..maar met je arts praten. Er zijn veel meer oorzaken voor een verhoogd calcium...als je rennies hebt genomen kan hij al behoorlijk verhoogd raken Maar krijg je te horen dat je calcium verhoogd is zonder uitleg ?
Ik zou me niet te druk maken hoor meid. Verhoogd calcium komt idd bij terminale kanker voor. Had mn moeder ook. Maar echt op het allerlaatst hoor!!! Toen ze verschillende botbreuken door uotzaaiingen had enz. Toen ze echt bedlegerig was. Dat zal bij jpu echt het geval niet zijn. Ik zou gewoon naar de dokter gaan en zeggen dat je ongerust bent. Misschien kan hij je wat gerust stellen
ow echt? ik was toevallig die dag begonnen met het nenen van extra vitaminen 1 daarvan was magnesium&calcium ineen die had ik net nog voor het prikken opgedronken, uur daarvoor
Mijn schoonmoeder had hoog calcium gehalte in her blind. Bleek dat ze overactieve bijschildklieren te hebben. Deze zijn verwijderd. Ze vinden dit bij toeval omdat ze Onderzocht werd ivm een darmtumor . Had er dus geen klachten van