Hoi, Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest.Als alles goed was,was dit de laatste keer,en mocht ik voor de rest v/d zwangerschap terug naar de vk.Helaas... Met de 20 weken echo,dacht ik dat alles goed was,tot ik vandaag gesprek had bij de gyn,ze zei ''hebben ze je niet verteld dat er op de echo te zien was,dat er vocht rond om het hoofdje zat?" Verbaasd zei ik dat ik van niets af wist.Nu moet ik over twee weken weer terug,voor een nieuwe echo,en dan word er nog eens naar gekeken.Ik vroeg wat dit inhield,of dit gevolgen kan hebben,en waar het vandaan kwam,maar de gyn wist hier geen antwoord op.Het enige wat ze zei is, het kan komen van een infectie,maar dat leek haar ook stug,anders zat het vocht om de hele baby heen ipv alleen het hoofdje.Ik heb vanochtend bloed laten prikken,en ik krijg pas over twee weken de uitslag. Ik baal sowieso,ik heb tot nu toe elke keer een andere gynaecoloog gehad,dus die begleiding is niet echt geweldig,en nog onpersoonlijk ook... Heeft iemand van deze situatie gehoord? Ik kan er echt niets over vinden. Groetjes sas
Dat is gesloten zie hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=45987 jee sas dat is niet niks! Ik hoorde bij de 20 weken echo dat er een zwart vlekje (cyste) en de hersenen zat, moest toen naar het EMC voor een uitgebreide echo van een uur. Toen bleek dat het gevuld was met vocht, maar dat het meestal verdwijnt met een week of 30. En afgelopen vrijdag moest ik op controle bij het zh en toen was het al een stuk kleiner (dus waarom zeggen ze het dan, je schrikt je rot) Wil je zeggen dat je je niet te druk moet maken, en heel veel sterkte meid! jessica
Sas:Ik baal sowieso,ik heb tot nu toe elke keer een andere gynaecoloog gehad,dus die begleiding is niet echt geweldig,en nog onpersoonlijk ook... @Nou ja, verschrikkelijk! jessica
jullie wonen toch niet ook in enschede want daar is het ook zo dat gyno's geen vaste patienten hebben dus gevolg iedere keer weer een ander gezicht en iedere keer weer mijn verhaal opnieuw en opnieuw en gas maar door pffffffff we zijn gewoon nr zoveel zo voelt het
Ik woon in heerlen, heb officieel een vaste gyn,maar heb pas een consult met haar gehad,de rest wisselt behoorlijk. Zit me toch niet lekker,en ik bel de afdeling morgenochtend met de vraag of ik de uitslag al eerder te weten kan komen,dan weet ik in ieder geval al waar ik aan toe ben.5 Juni terug voor de echo. Ik maak me helemaal weer zorgen ( ben vorig jaar mei bevallen met 17 weken van een dochtertje met down) bij deze zwangerschap allerlei testen gehad,en alles is okee..tot dit weer dan.Word er gewoon bang van..
Meis maak je nou niet te druk! Weet wel is natuurlijk makkelijk gezegt, maar blijf positief. Zou inderdaad gewoon even bellen. Sterkte meid. jessica
na wat ff gegoogled te hebben, ''vocht om foetus'' kom ik niet zo'n goede dingen tegen.Kan ook nog niet bellen met het zh of ik eerder de uitslag kan krijgen ivm hemelvaart... jeetje..
sas ik zou ook gewoon ff bellen. was gister nog in het atrium omdat ik ongerust ben en ze hebben me heel aardig geholpen. Vervelend dat je niet altijd dezelfde gyn hebt. Mijn afpsraken staan ver vooruit gepland, dus heb altijd dezelfde. Tja alleen natuurlijk niet als je op de verloskamers op consult gaat.... Ik hoop dat je vlug wat duidelijkheid krijgt.... sterkte en succes twinny
Hee hoi Ff mijn oude topic eruit gepikt.Vandaag ben ik terug geweest in het ziekenhuis,en goed nieuws, het vocht is zo goed als verdwenen en de bloeduitslagen waren goed! Wel is de kleine meid iets aan de kleine kant,dit zagen ze dmv haar hoofdomtrek.Verder was mijn bloeddruk aan de lage kant,en moeten de harde buiken die ik aardig vaak voel op een dag goed in de gaten gehouden worden.Mij is geadviseerd om het rustig aan te doen,en ik moet over twee weken weer terug. gelukkig niets ergs aan de hand,dit wilde ik even kwijt..En die rust,..ik hoop dat het me lukt, ik heb ongelooflijk veel last van nesteldrang en ben een enorme poetsfiemel.. groetjes sas
Jeetje sas, wat fijn dat alle uitslagen goed zijn! Ik ben heel blij voor je, dit zal een flinke geruststelling zijn. Doe het inderdaad rustig aan en laat je lekker verwennen. Liefs Manuela
ik ben blij om te lezen dat alles er voor nu goed uit ziet. joh wat een spanning moet je gehad hebben met die onzekerheden. zeker omdat ik lees dat je ook een kindje hebt moeten laten gaan met 17 week. en dan wordt je gewoon nopg angstiger. nou hopelijk blijft alles er goed uit zien!
fijn te lezen dat het cocht nagenoeg weg is en de uitslagen goed waren. Harde buiken kunnen natuurlijk ook komen door het je zorgen maken om je kleine meid....... Geniet maar lekker verder van je zwangerschap....... twinny