Ok, ik vind het een beetje vreemd om dit symptoom te melden, (ook wel TMI)) maar ik lees er eigenlijk niets over en ben benieuwd of dit voor sommigen dit herkenbaar voorkomt. Een paar dagen voor mijn nod weet ik dat ik zwanger ben omdat mijn vaginale afscheiding compleet anders ruikt Het ruikt zoetig oid..Niet alsof er iets mis is, maar het ruikt gewoon anders. Als ik dit weer heb dan test ik dus meteen want dit is voor mij echt een duidelijk signaal. Ik ben zo benieuwd of meiden dit herkennen?
Nog nooit van TMI gehoord ... Maar als ik zwanger ben heb ik voor een positieve test veel waterige scheiding.
Haha, nee TMI betekent 'Too much information' Dit is ook wel een beetje zo'n symptoom waarbij je zou kunnen denken: Waarom moet ik dit weten zeg maar.. Het symptoom is dus de hele sterke geur van down under..Vind het zo vreemd! Snap niet wat het is en waarom ik er hier nooit over gelezen heb..
Ik! Bij allebei de zwangerschappen gehad. Heel de zwangerschap dus. Het ruikt naar..tsja, kruiden en zoet en... kan het niet uitleggen. Nu ben ik 2 dagen overtijd en ik ruik het sinds een weekje weer..zou het? Laatste zwangerschap was 8 jaar geleden. Mocht het nou zo zijn,..ik had er werkelijk waar nog nooit bij stil gestaan dat het vreemd was, dacht dat alle zwangeren zo roken eigenlijk. Heb er idd nog nooit over gelezen ook trouwens.
Hmm haha nou toen ik zwanger was had ik wel eens aan mn urine geroken en dat was wel een doordringende zoetige geur...
Pffff gelukkig....Ben erg blij met jullie!! Ik dacht idd dat het er gewoon bij hoorde maar las er eigenlijk nooit iets over.. Mijn nod is dinsdag en omdat ik het dus niet heb, weet ik dus gewoon dat het deze maand niet gelukt is..heel vreemd misschien. Mijn testjes zijn ook negatief dus volgens mij klopt het. En het begint idd zo'n weekje of een paar dagen voor je nod. Nou Mitty, jij bent zwanger hoor! haha En het is inderdaad precies hoe jij het omschrijft.