Wat was dit?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tilleke, 18 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,

Misschien kunnen jullie me helpen? Mijn vriend en ik willen graag gaan voor een tweede! Ik ben vorige maand gestopt en 4 april mijn laatste menstruatie begonnen.
    Afgelopen dagen beetje menstruatieachtig gevoel en gisteren en vandaag steekjes bij mijn liezen, vooral aan de linker kant.
    Gisteren avond hebben mijn vriend en ik het gezellig gemaakt en voelde ik dat het ook erg gevoelig was bij mijn liezen/eierstokken zeg maar.
    Toen ik net naar het toilet ging en af veegde kwam er echt heel veel dik doorzichtig rekbaar slijm (sorry coor de details:)). Ik dacht Wow heel veel. Toen ik daarna nog voelde zat er nog veel dik doorzichtig/beetje wittig rekbaar slijm. Zou dit van de eventuele eisprong kunnen zijn of nog sperma? Ik heb anders nooit zoveel of rekbaar gehad normaal na de daad.
    En het zou goed kunnen dat een deze dagen mijn ei is.

Wie heeft hier verstand of ervaring mee??😀

2. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Dit kn heel goed van je eisprong zijn idd.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vruchtbaar slijm kun je al vanaf 4 dagen voor de daadwerkelijke eisprong verliezen. De steekjes/pijn die je voelt, is van de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt. Je zit dus sowieso in je vruchtbare dagen. De komende dagen het even flink gezellig blijven maken. :p

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Je zit ws in je vruchtbaarste dagen! Dus lekker klussen
    De beste conditie voor zaad om te zwemmen is helder rekbaar slijm, net eitwit! Bij mij kwam dan binnen 48 uur de eisprong

Have fun

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Oke dan zal het dat inderdaad zijn! Dan ga ik het de komende dagen nog even gezellig maken!😉

Deel Deze Pagina