wat is het beste kraampakket

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muppet83, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    Hoi,

Mijn zorgverzekeraar vergodt helaas mijn kraampakket niet.....net iets te weinig verzekerd dus..
    Maar goed, even de vraag: wat is het beste pakket om online te bestellen? prijs/kwaliteit en nuttigheid. Heb net snel ff zitten struinen, maar de inhoud van de pakketten verschilt nogal

2. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had veels te weinig kraammatrasjes, er zaten er 4 in, maar die gebruik je de eerste 2 dagen al.
    Het is gewoon wat frisser om die vaak te verschonen als je er op gebloed hebt met de controle of als je doorlekt.
    Als je thuis bevalt lijken mij 4 al helemaal te weinig, dus ik ga daar deze keer een stuk of 12 van kopen.
    In mijn pakket zat ook maar 1 pak kraamverband en 1 kleinere soort.
    Daar haal ik er nu ook maar gewoon meteen 12 van.
    het flesje alcohol wat er in zat is wel erg nuttig om thermometers mee te ontsmetten en het badje.

De rest heb ik niet gebruikt, maar steriel gaas en tape is altijd wel handig om in huis te hebben.

Zeiltje heb ik na 1 nacht op geslapen te hebben ook weggegooid, kon niet tegen dat gekraak en gezweet.

Oja, een pak borstcompressen zat er ook in, maar die kan je zelf ook bij het kruidvat kopen.

3. Racegirl

Racegirl Niet meer actief

Ik kreeg hem ook niet via mijn verzekering omdat ik beperkt verzekerd ben maar ik kon hem wel via hun bestellen tegen een aantrekkelijke prijs dus heb ik dat gewoon gedaan.
    Ik heb eigenlijk geen idee of er veel verschil in zit. omdat het mn eerste zwangerschap is kan ik ook niet uit ervaring vertellen of het voldoende is wat er in zit. Succes!!!

4. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Bij Prenatal € 24.95...daar zit alles in wat er op het lijstje staat. En mocht je nog meer van iets nodig hebben, is er vast wel een winkel en iemand in de buuurt om het voor je te halen. Indien je thuis bevalt, kan ik je iid ook aanraden om meer kraammatrasjes te halen!

5. Caro21

Caro21 Nieuw lid

15 jul 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Voor 21,95 kan je er eentje bestellen via de website hieronder, alles zat erin en het zat in een leuke doos ook.
    --> kraampakket

succes ermee!

6. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Hoi!

Ik heb de laatste keer alles besteld via deze website. Kun je gewoon aanklikken wat je nodig denkt te hebben. Ik had het lijstje gebruikt dat in de folder van onze kraamzorg (de kraamvogel) stond en idd extra kraamverband.
    Doe ik dit keer weer want ik heb nog wel wat over van de laatste keer dus hoef alleen maar aan te vullen.

Babyshoppen

Deel Deze Pagina