hoi hoi 3 april is mijn nod, ik heb sávonds wel zo'n dikke opgezette buik niet normaal meer het is net of ik al een paar maanden zwanger ben ik heb last van ongikrampjes ene keer wat meer als de andere keer verder erg veel witte afscheiding het ene moment heel erg moe en dan weer energie voor 10! heb last van opvliegers soms erg warm en daarna weer koud, krijg rond mijn tepels bultjes en over me lichaam hele erge jeuk hier en daar een soort rood eczeem plekje, onderhuidse pukkeltjes toen ik net mijn eisprong had gehad buikpijn maar dat was ook maar heel even daarna last van duizeligheid en hoofdpijn. wat mij opvalt is normaal wanneer ik ongi moet worden ik hele zere borsten heb en schijven er in heb zitten nu zijn me borsten wel heel erg zacht en ook gen schijf er in iemand enig idee of het EINDELIJK raak kan zijn?
Ben wel erg benieuwd wat hier uit zou gaan komen, want ik herken me heel erg in wat jij zegt, behalve de gevoelige borsten dan.
en wat was jou resultaat? ik had trouwens gisteren sex met me mannetje maar had daarna wel erg pijn in me buik soort krampen
Ik weet nog niks, zit nog te wachten wat ik moet doen... "quote" Even graag wat advies. Ik voel me al een paar dagen erg moe en "opgeblazen' en heb het idee dat mijn buik wat boller is dan gewoonlijk. ik heb terug lopen rekenen en ik ben 7 week geleden voor het laatst ongesteld geweest, toen 1,5/2 week later (nu dus ong 4 week geleden) zou ik mijn eisprong gehad hebben.toen was ik heel erg aan de diarree (wel 5 dagen lang), en ik heb wel sex gehad toen (zonder condoom).die maand heb ik de pil doorgeslikt omdat we een weekend weg zouden gaan en ik wilde niet de boel laten verpesten ( ben namelijk niet de gezelligste dan). nu is mijn pilstrip weel afgelopen en ik moet maandag/dinsdag ongesteld worden. nu mijn vragen: de kans dat ik zwanger ben is aanwezig toch? omdat mijn lichaam de pil niet goed heeft op kunnen nemen? en kan ik nu al een zwangerschapstest doen? want ik zou dan al 3 week over tijd moeten zijn, maar omdat ik de pil doorslikte is dat onopgemerkt gebleven? toch? "Quote" vandaar dat ik erg benieuwd wat er bij jou uit komt...
hmmm oke het verschil is dat ik al ruim 3 jaar niet meer aan de pil ben dusik weet echt niet hoe dat bij jou zal zitten misschien wel iets van ontpillen ( wat natuurlijk niet te hopen is voor jou) ik wacht ook graag even op reactie af wat anderen zeggen ben erg benieuwd! hihihi
Ontpillen zal het wel niet zijn, want ik slik nog netjes elke dag de pil, ben er nog niet echt aan toe om zwanger te zijn.. tuurlijk als ik wel zwanger ben zijn we superblij, maar we hebben nog zoveel plannen met alleen ons tweeen... maar we zullen zien. ik kan wachten tot maandag/dinsdag maar daar kan ik helemaal niet op wachten.. pff ik weet het allemaal niet meer
@angi: is wel leuk heb grotendeels ook jouw symptomen en ook al 3 jaar pil af. Had zo zelf dat verhaal moeten typen. Nog het bizarre is dat we precies gelijk lopen! Hoe voel jij je nu?
hoi hoi wat leuk! momenteel voel ik me wel goed hoor, heb nergens last van vanmorgen een hele volle blaas en deed ook pijn dus ben maar snel uit bed gegaan hoe voel jij je? gaat alles goed en heb je zelf een idee of hetraak is? ik hb dat namelijk wel heel sterk hetgevoel van jaaaaaaaaaa
heb zelf ook wel gevoel dat het raak is hoor! Durf alleen niet te hard te hopen, bang dat het straks erg tegenvalt! Wat ik tot nu toe heb: -opgezette buik, krijg broeken niet meer dicht -misselijk -erg vroeg wakker -snachts vaak wakker worden -krampen in onderbuik uitstralend naar de liezen en onderrug -veel plassen -moe! -rare smaak steeds in mn mond -ruik dingen erg goed, zelf zo dat ik me eraan irriteer -humeurig -blijf van m'n lijf gevoel. Kan het niet hebben als hubbie nu aan me zit -krijg geirriteerd en benauwd gevoel van de strakkere kleren -gisteren ineens zo warm hebben! zweet brak me gewoon uit! uhmm... zo heb ik de grootste waslijst wel gehad ja...
@ natjes dat is toch ook wel een hele waslijst hoor het valt mij op dat ik s'morgens niet zo'n erge dikke heb als s'avonds en ik heb een witte beslag op m'n tong ik ben ook zo maar om niks geirriteerd ( erg leuk voor me manetje ) ik kan over 5 dagen testen maar ik heb toch wel momenten dat ik even een testje tussendoor wil doen, zou dat kunnen denk je?
Hoi,hoi, Spannend meiden en herken aardig wat en heb ook 3 april mijn nod. Hubbie is er van overtuigd dat het raak is, ik heb zo iets van het zou kunnen, maar ben nog niet zeker. Angi, matcare heeft testen die je vroeger kunt doen, maar ik denk eer die binnen zijn vanwege het weekend je al met een kruidvat kunt testen.
Hoi hoi! Ik had de maand voordat ik zwanger was ook veel klachten die leken op zwangerschap maar toen ik echt zwanger was had ik ook bultjes rond mn tepels terwijl ik dat nog nooit had gehad! En een drukkend gevoel op mn onderbuik, als je bukt dat het dan lijkt alsof er iets tegen aan drukt. En veel meer honger als anders en supermoe bij vlagen. Het blijft ontzettend moeilijk en ik weet dat bijna iedereen zegt gewoon je NOD afwachten en dan testen maar ik kon me ook niet meer bedwingen hoor heb 3 dagen voor de NOD getest en positief. Die dagen tot je NOD zijn dan ook wel superspannend omdat je nog niet eens overtijd bent dus het is misschien niet het verstandigst om te wachten op je NOD maar ik kon me ook niet inhouden! Duim in ieder geval voor jullie allemaal!
@ angi... ik wacht echt tot me nod ook al moet ik me bedwingen hooR! heb een ulta test van matcare liggen maar wacht echt tot 3 april..
meiden zijn jullie ook zo wit in het gezicht pfffffffffff ik krijg nu ineens weer erge krampen eergisteren met de sex deed het echt heel pijn net of hij ergens tegen aan kwam moeilijk allemaal
@ sasgirl had jij toen je nog niet wist dat je zwanger was sávonds ook zo hele opgezette buik? en heb jij een witte tong ? hahah
ik weet niet of ik dat wel volhoud hoor me mannetje zei net nog ga je vandaag en testje wagen........
Hoi, Ja een opgezette buik had ik ook dat ik ging twijfelen of ik nou gewoon aangekomen was omdat ik meer at dan daarvoor of zwanger was. En de witte tong volgens mij niet is me niet opgevallen in ieder geval. Wel een heel verstopte neus en veel niezen, ik dacht dat kan niets met zwanger zijn te maken hebben maar heb ergens gelezen dat dat er goed mee te maken kan hebben. En heb dat trouwens nog steeds! Verder ook heel moe zijn maar s avonds toch niet kunnen slapen en veel wakker 's nachts terwijl ik dat nooit heb. Toen ik eenmaal zeker wist dat ik zwanger was namen voor mn gevoel de klachten wat af maar dat schijnt ook te komen omdat je je er meer op focust op moment dat je t nog niet zeker weet... Succes meiden!
Hoi, Ik sluit me bij jullie aan. Mijn nod is ook 3 april. Ik had gisteren na het plassen een heel licht streepje rozig bloed tussen mn afscheiding zitten, misschien innesteling. En net als wat angi zegt normaal heb ik ook zo'n last van mn (.)(.) maar nu niet. Ook mn afscheiding zou nu een beetje van kleur moeten veranderen (donkerder worden zeg maar) omdat ongi eraan moet komen. Verder inderdaad ben ik s'avonds superactief dan heb ik echt zo'n opruim tik. En inderdaad s'nachts wakker worden en dan vroeg weer wakker. Hebben jullie al een testje gedaan. Ik vertel mezelf steeds weer dat het deze maand weer niet gelukt is zo valt het straks weer wat mee als t inderdaad zo is. groetjes sandy
hoi hoi nou hier is nog steeds alles het zelfde ik heb wel weer zo'n ongi gevoel en last van hele zachte opgezette tepels beetje raar, het is ook net of ik een soort spierpijn in me bovenbenen heb dat voel ik heel erg als ik opsta en loop