Wat leuk om te lezen. Ik herken vrij veel van wat jullie typen. Mijn NOD is 10 april...nog 11 dagen wachten!
Dag dames, weet iemand van jullie inmiddels al wat meer? Herken aantal symptonen iig ook, en de twijfel slaat toe! Ben al wel eens eerder zwanger geweest, en merkte toen pas echt iets toen ik een week over tijd was. Dit is helaas na 10w5d een mk geworden. Nu moet ik nog een aantal daagjes tot mijn NOD maar heb ook wat kwaaltjes. En ohoh wat ben ik ongeduldig zeg, kan eigenlijk ook niet wachten...... ik heb last van: - misselijk <over de hele dag van die vlagen> maar niet zoals dat je moet spugen - buikkrampen/steken ad linkerzijde die naar onder door trekken <vooral s'nachts op bed trekt t door naar mijn lies> - onderrugpijn - zwaardere/zachtere borsten maar niet pijnlijk <terwijl ik normaal een anderhalve week voor dat ik moet menstrueren al zere (.)(.) heb?!?! Pfff je wordt toch gek van dat wachten! Maar waarschijnlijk zit er niks anders op! Jullie iig allemaal suc6 Grts Iris
hoi iris wat kl*te voor je dat je een mk heb gehad hopelijk snel weer een positieve test ook voor jou! wat de borsten betref da heb ik nou ook normaal een 1,5week van te voren doen ze wel zo pijn dat ik nog geeneens er op kan liggen en nu zijn juist heel erg zacht en helemaal niet pijnlijk misschien wel een symptoom
@angie25 thnx voor je medeleven, maar helaas werkt het zo in het leven! Nu idd maar hopen op een posi test, net zoals bij jou natuurlijk! Onze tijd komt wel, en heel misschien wel voor ons beide deze deze maand. Ik hoop het echt iig! Ik hou je op de hoogte Grts Iris
@angi PS had je nou nog testje gedaan, want je mannetje hield het toch ook al niet meer vd zenuwen. grts iris
je heb ik inderdaad gedaan iris maar die was natuurlijk nog negatief ik had ook niet anders verwacht eigenlijk........maar we proberen het ban de week nog een keer en we houden elkaar zeker op de hoogte! groetjes angelique
@ angi, zag dat je getest had. Ik heb ook gisteren getest en ook deze was negatief. Misschien inderdaad toch nog iets te vroeg getest. Voor mn gevoel had ik zaterdag mn innesteling, er zat een rozig sliertje slijm op mn papiertje. Maar ja, we wachten verder tot donderdag dan moet mn ongi komen. Suc6 verder
Pffff herkenbaar allemaal hoor. Echt irritant dat bij een eventuele zwangerschap de vroege symptomen zo erg lijken op die vlak voor je ongesteld wordt. Geintje van moeder natuur.. :-s Maar ik heb het nu dus ook. Mijn NOD is 6 april (tenminste: als ik uitga van de langste cyclus van het afgelopen half jaar, 31 dagen.) en ik moet me zo verschrikkelijk inhouden om niet te gaan testen. Want....misschien had ik juist deze maand wel een korte cyclus en dan zou mijn NOD vandaag zijn. Maar ik MOET me inhouden van mezelf. Ik ga mijn dochter maar eens naar bed brengen.
@angi dus nog steeds in grote onzekerheid. Nu nog een paar dagen voor je weer kunt testen. Hoop deze keer maar op goed nieuws dan succes Grts Iris
Hallo allemaal, Vervelend he´altijd weer af wachten of je ongesteld wordt of niet... Ik moet helaas nog effe wachten met de test ,ik mag namelijk de 13e pas testen pff hopelijk wordt het afwachten beloond! Waren er maar testen die je eerder kon gebruiken,dan wist je tenmninste gelijk waar je aan toe was! Nou angi25 en de rest van de meiden suc6 allemaal!
Nou ik ben vandaag ongesteld geworden hoor. Balen man! Nouja, het was pas de tweede ronde dus ik maak me nog lang geen zorgen ofzo, maar ik had het wel leuk gevonden!
inderdaad balen vlinderbloem! op naar de volgende ronde nou hier is alles nog het zelfde ook met de kwaaltjes, maar nu heb ik 3 dagen geleden tijdens het plassen een sliertje helder rood bloed verloren maar daar is het dan ook bij gebleven ben echt heel erg benieuwd!
he natjes, al die singen die jij in je lijstje hebt staan van dingen die je voelt ,heb ik ook last van. echt vaag. ben ook zo benieuwd of het wel of niet zo is. groetjes jolanda