Pijnlijke borsten...toch zwanger?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by MaMa2X, Mar 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    dag dames
    Ik heb een vraagje ik heb 1 maart een MK gehad en ben toen naar de VK geweest en die heeft alles na gekeken.
    Volgens haar zag alles er goed uit en was mn Baarmoeder weer schoon, zoals dat zo mooi heet. En er zat ook weer mooi slijm bij de baarmoedermond Cervixslijm. Mijn cyclus was al weer goed.

Op 14 maart had ik m,n eisprong...je raad het al we hebben flink geklust...
    Na een paar dagen begonnen mijn borsten pijn te doen aan de zijkant.
    Nu zitten we op 24 maart en ze doen nog steeds pijn vooral 's avonds. Een goeie warme douche en het gaat dan wel weer.
    Ook heb ik een rommelend gevoel in mijn buik niet alleen m,n darmen maar ook m,n baarmoeder, hety lijkt op een ongi gevoel maar is het niet.

Zou ik dan nu toch al zwanger kunnen zijn?
    Wie heeft dit of herkent dit?
    Oh ja ben ook snel emotioneel, zat vandaag naar de kamelieon te kijken moest ik huilen om iets in de serie, nou dan vraag ik je ...pffff de kamelion..gewoon een kinder serie.

Nou ja kan nog niet testen ,doe het ook nog niet omdat ik ban ben voor een teleurstelling .
    dus als jullie iets weten over dit alles hoor ik het graag...Klopt mijn vermoeden...........

Groetjes MaMa2X

2. jacoba

jacoba Fanatiek lid

Mar 6, 2006
    3,436
    0
    0
    tollebeek
    Ik kan je niet vertellen of je vermoeden klopt.
    Je zal toch geduld moeten hebben tot je kan testen.

Ik wil je wel heel veel succes wensen .
    Zal voor je duimen :thumup:

3. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Goeiemorgen MaMa2x,

Ik kan je uit mijn ervaring vertellen dat ik precies dezelfde symtonen heb...en ik vanochtend positief heb getest :) en als ik uit moet gaan van mijn cyclus van mijn laatste ongi 41 dagen, heb ik 4 dagen voor NOD getest.
    Ik wil je natuurlijk niet al te blij maken maar wens je wel heel veel sterkte en hoopn ik dat jij ook gauw positief mag testen :)

Liefs Starry

4. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

Sep 7, 2007
    3,945
    42
    48
    Female
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook ik heb exact dezelfde symptomen en testte ook positief ;)
    Dus er is zeker een kans dat het zo is, maar tegelijker tijd kan je lichaam je behoorlijk in de war brengen..
    Succes in ieder geval en ik duim voor je! ;)

5. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @starry nou gefeliciteerd met je zwangerschap
    @Daydreamy jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap
    @jacobba bedankt ik hoop het ook

Ik hoop dat mijn symptomen ....... kloppen en mijn lichaam geen spelletje speelt met me .
    Ik wacht nog even af tot mn NOD en een paar dagen ........dan testen.....
    Vind het wel enorm spannend hoor

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Het kan, maar het kan ook nog HCG zijn van je vorige zwangerschap die is geeindigd in een miskraam...

7. kartouche

kartouche Actief lid

Mar 19, 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    ik heb ook de eer me hieraan toe te voegen, ik moet mijn NOD vrijdag hebben
    momenteel heb ik serieus last van hoofdpijn en een gevoel van ongi worden, maar na mijn ei heb ik dat ook, ik bedoel een "raar" gevoel in mijn buik en rommelen en ook wat afscheiding, geurloos en wit ook heb ik hartkloppingen en die had ook enkele dagen na mijn ei, raar
    zou ook graag een pendel willen, maar weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen

8. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    @devilchase
    Mijn laatste test die ik gedaan heb was negatief. Dus denk niet dat het met mijn MK te maken heeft mijn borsten deden na de MK ook geen pijn meer ik had nergens geen last meer van .................

En dat is nu wel heel anders echt heel pijnlijk ik kan er niet op liggen in bed als ik me per ongeluk omdraai....dan moet ik snel weer op mn rug gaan liggen.

@Kartouche ik hoop dat je zwanger bent..
    ik duim voor je.

Ik zelf ook gependeld voor mezelf dan, maar denk dat de uitkomst misschien anders is als je voor je zelf pendeld ...denk ik

Je zou een pendel kunnen aanvragenin de lounge

nou groetjes

9. Kita29

Kita29 Niet meer actief

En zijn jullie allemaal al wat wijzer geworden?

Ik hoop maar op goed nieuws!

Iig wilde ik nog even zeggen @MaMa2x het was wel in een supervruchtbare periode uiteraard!
    Misschien toch zwanger dan!

10. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Mijn hoop is vergeven.........

De bloeding is begonnen, best wel veel ook nog, maar ik heb nog steeds pijn aan mn borsten heeeeeeel vreemd.......
    snap er niks van ..........Ze lijken zeker wel een cup maat groter.

We gaan gewoon door voor de volgende ronde...

11. veronique22

Mar 31, 2008
    92
    0
    0
    hallo

had 24 maart ongi moeten worden maar ben het nog niet... heb echt pijnlijke borsten... en heb s'avonds heel veel last van me onderbuik soort kramp maarja wacht nog even misschien wordt ik toch nog ongi anders volgende week test doen

groetjes

12. jootjuh

jootjuh Lid

Jan 24, 2008
    22
    0
    0
    zelfst. ondernemer
    eibergen
    hey hallo allemaal,

ben t allemaal een beetje aan het doorlezen allemaal want ook ik heb al een week last van mijn borsten kan er niets aan hebben, heb het ook nooit gehad voor mijn ongi....stiekem denk ik een beetje dat ik zwanger zou kunnen zijn, maar ik moet pas 9 april ongi worden.. zou het kunne dat je voor je ongi al wat merkt van enige symptomen?

heb van daag wel een test gehaald alvast, iets waar ik normaal heel nuchter over zou blijven ne zou zeggen, ach ik zie het wel.....

hormonen?
    haha

groetjes, jolanda

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@MaMa2x weer positief de volgende ronde in dan ;)

14. MaMa2X

MaMa2X Bekend lid

Feb 15, 2008
    609
    0
    0
    Ziekenverzorgende IG
    Emme;oord
    Ga ik zeker doen :D

Share This Page