Iemand enig idee? Help!!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly1984, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Onze dochter van 20 maanden heeft al wekenlang diarree, ipv gewone ontlasting was het diarree, dus niet echt extra vaak.
    Daarna werd het iets vaker, smorgens als ze uit bed kwam en savonds als wij naar bed gingen.
    Nu vanaf gisteravond is het mis, ze heeft sinds gisterenavond al 12 keer gepoept.
    Het het opgeschreven om bij te houden:

19:45, 00:30, 02:00, 07:30, 10:00, 11:30, 12:30, 14:45, 16:00, 17:00, 18:30 en 19:30.

Nu is het zo dat ze dus al weken niet optimaal fit is, maar niet ernstig genoeg om langs de ha te gaan.
    Af en toe eens verhoging, maar sinds gisteren rond de 38 graden, het is geen koorts, maar het is wel verhoging.

Heb geen idee wat het kan zijn, als het maandag nog zo is ga ik wel met haar heen, want zo vaak diarree is zo sneu, alles gaat kapot zo.

gelukkig drinkt ze wel voldoende alleen eten is minder.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

2. butterfly1984

UP!!

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Tanden ms? Bij twijfel ga je toch gewoon langs de huisarts. Als het al weken zo is. Sterkte ermee.

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Sorry kan je niet echt helpen maar dit zijn de dingen waar je op moet letten.

Voldoende plasluiers, bij hogere temp moet ze meer drinken.
    En heel erg het gedrag van je kind in de gaten houden.

Je kunt ORS geven dat kun je ook met smaakje geven.

Heel veel sterkte ik weet hoe erg het kan zijn.

Groetjes kim

5. butterfly1984

Dank je voor de tips.

Tanden heeft ze allemaal, ook al 4 kiezen.
    Nu zal ze nog 4 kiezen krijgen, maar ik zie en voel er nog niets

6. noralie

noralie Actief lid

18 feb 2009
    480
    0
    0
    Ge'alya
    Waarom vind je het niet voldoende om bij de HA langs te gaan? Ik zou wel gaan als ik jou was, al is het maar om e.e.a. uit te sluiten. Helemaal omdat je aangeeft dat ze al weken niet fit is...

7. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik herken het wel later bleekt dat mijn boef lactose intolerantie heeft (na 2 jaar tobben met spugen en diaree eindelijk een kinderarts in opleiding bij wie het lichtje ging branden!)
    Jou meisje spuugt niet gelukkig...probeer het eens uit als je de lactose vermindert of stopt of de diarree minder wordt zou ik zeggen.
    Zo en zo naar de ha stappen hoor als het morgen nog zo is!

8. butterfly1984

Hap gebeld vanmorgen en aangezien ze genoeg drinkt en niet spuugt werd er geadviseerd om morgen naar de eigen ha te gaan

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

dit heeft mijn dochter ook alleen dan alleen s'ochtends en s'av onds een verchrikkelijke diarreeluier.. verder beetje hangerig maar niet echt ernstigd drinkt genoeg dus ja.. morgen gaan wij ook naar de ha

10. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik zou laten testen op parasieten (wormpjes en andere soorten)...kan via de zandbak komen of vakantie. Zeker als ze niet helemaal fit is en het al een tijdje aan de gang is....

Succes, Charlie

Deel Deze Pagina