Zwanger wie weet omgv gouda goede kraamhulp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mies 88, 10 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    t is gewoon onbegrijpelijk.

ik ben 3 mei naar de vloskundige geweest en een intake gesprek gehad over hoe en wat ik moet gaan regelen.

toen vroeg ze me hoelang ik dacht dat ik al was ik zei 7 weken want 13 maart heb ik atibiotica geslikt voor een hevige keel ontsteking .

ik wist niet meer of ik die 10 Dagen nou geklust had dus k twijfelde wel heel erg

nu had ik afgelope maandag me 1 echo blijk ik maar 6 weken en 5 dagen te zijn,wel heel bizar dat je het hartje zach en een bolletje t kindje was bijna 1cm .

nu heb ik 25 mei weer een echo hoop dat we dan meer kunnen zien k vind allemaal erg spannend ik woon in gouda weet iemand in de omgeving een goede kraamhulp want dat moet ik gaan regelen ???:p

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    deze staat denk ik in de verkeerde rubiek dit hoort bij zwanger zijn

3. minnie84

minnie84 Actief lid

3 mei 2012
    244
    0
    0
    Hoi mies 88,

Ik hoor altijd positieve verhalen over 'zin' kraamzorg! Ik heb zelf de waarde gehad helaas veel negatieve ervaringen. Het is ook lastig om.die keus te maken, je weet natuurlijk nooit wie je over de vloer krijgt. Misschien krijg jij wel een hele goede hulp als jij de waarden kiest! Succes met een keuze maken, en.uiteraard met je zwangerschap!

Deel Deze Pagina