Hoi meiden, even een vraagje.. Ik heb nu sinds de geboorte me dochter I op mijn kamer (2 weken). maar op verzoek van mijn man en omdat ik het zelf eigenlijk ook wel wil willen we der op der eigen kamertje gaan leggen. Mijn angst is dat mijn peuter van 2 jaar E wakker gaat worden als I om voeding komt. Ze heb geen last als I op mijn kamer ligt te mekkeren tot nu toe maar en I der eigen kamer is nog verder weg van E der kamer. Want wij zitten er tussen. Maar toch blijf ik bang zijn dat het finaal fout gaat en ik in de nacht een feestje heb. Sowieso als I in der wieg word gelegd gaat ze met veel kreuntjes en meuntjes slapen, hebben jullie tips om I lekker rustig in slaap te kunnen laten vallen ? of ervaringen bemoedingingen alles is welkom hihi
Waarom wil je haar op haar eigen kamertje leggen? Ik vermoed dat als je oudste er nu al niet op reageert dat dat straks helemaal minder zal zijn omdat de babykamer verder weg is. Ik zou het gewoon proberen!
Wil je haar niet nog wat langer op je kamer? hier ook n erg onrustig kindje waardoor ik nauwelijks sliep, met 8/ 10 weken naar eigen kamer gegaan. ik heb babyfoon mee naar bed dan hoor ik haar goed. En is de andere kleine snel wakker? Ze wennen er ook snel aan denk ik. Verbaas me er over dat hier alles blijft slapen en ik zomaar wakker word.
"maar op verzoek van mijn man en omdat ik het zelf eigenlijk ook wel wil" Daarom, geloof ik Mijn stiefzoontje wordt nooit wakker van zijn babybroertje, maar je komt er denk ik pas achter als je het probeert! je kunt altijd weer even terug naar de oude situatie als het niet werkt, lijkt me.