Moet het toch even kwijt en ik hoop dat er iemand is die hier iets nuttig over kan zeggen. Wij hebben een kinderwens en proberen al weer een maand of 9 voor nummer 2. Alleen is er nu wel iets heel raars aan de hand. Even het chronologische verhaal. Afgelopen 18 en 31 jan gemeenschap gehad en op 4 feb dagen na 2 dagen overtijd gewoon ongesteld geworden (wel iets overtijd maar dat is niet ongebruikelijk). 5 dagen lang en gewoon helder bloed verlies zoals gebruikelijk. Omdat is gisteren 12 feb (en nog steeds) bruinige afscheiding verloor even een ovutest gedaan. Sterk positief dus ook maar een zwangerschapstest ook sterk positief en nog 1 en nog 1. Allemaal positief! Dus vandaag echo in het ziekenhuis maar geen verdikt baarmoederslijmvlies (7mm) en ook geen vruchtje te zien (geen zakje, niks) met inwendige echo. Bloedwaarde HCG 139. Ik heb dus ook geen idee hoeveel weken ik kan zijn. Ik ben dus wel zwanger of zwanger geweest of misschien BBZ. Moet over twee dagen weer prikken maar misschien heeft iemand ervaring met dit verhaal. Misschien is er nog een beetje hoop..... Sorry voor het lange en vast ook warrige verhaal. T
Ik denk persoonlijk dat je zwanger bent geweest. Dat die bloeding een vmk was en dat je waarde aan het zakken is. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het een heeeeele prille zwangerschap is, en dat het nog niet zichtbaar is! Ik zou het tijd geven en niet gelijk actie onder nemen, misschien even je volgende ongi afwachten kijken wat er dan gebeurd... Succes en sterkte meid!
Spannend meid! Denk helaas zelf ook dat het gaat om een vroege MK maar je weet het natuurlijk nooit zeker.
Thanks meiden. Ja spannend en best eng. Wij hopen natuurlijk dat er magisch een vruchtje verschijnt! Maar ik ben vooral bang voor een BBZ. Dus duimen maar en proberen niet te verdrietig te worden.
Thanks voor de lieve woorden meiden. Eergisteren had ik al laten prikken via de huisarts en nu eindelijk de resultaten binnen. HCG was eersgisteren rond 350 en gisteren dus 139. Neem dus snel af. Moet er toch maar aan geloven dat het een vroege miskraam is. Ben wel blij dat het in een vroeg stadium is gebeurt maar ben wel een beetje verdrietig. Was erg welkom geweest. Ik probeer maar te geloven dat mijn lichaam een goede reden heeft gehad om de zwangerschap niet door te zetten. Hopelijk zijn we weer snel zwanger.