Iemand enig idee wat er misschien met mijn dochtertje is?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door xxisoldexx, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle1978

Belle1978 Niet meer actief

Sorry, ze weigert dus pertinent te drinken, daar had ik overheen gelezen. Ik denk dat jouw zorgen niets voor niets zijn. Alleen hoe krijg je ze overtuigd hè? Hoe ver willen ze haar laten afzakken vraag ik mij dan af. Maar één ding heb ik de afgelopen periode wel geleerd: een moeder intuïtie is ijzersterk! Nogmaals sterkte... :(

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ze heeft redelijk wat appelmoes op gelukkig. Heeft vandaag ook 2 dunne luiers gehad. Ook wel wat geplast. Ik heb het idee dat de dunne luiers door de zetpillen komt dus daar stoppen we maar even mee. Ze kon voor dit gebeurde aardig lopen en zelf al een paar stapjes los nu lukt het haar amper nog om maar met hulp te lopen. Zo zielig! Mocht het morgen niet slechter of beter gaan bel ik woensdag de huisarts maar weer. We zitten zelf ook een beetje met onze handen in het haar wat dit kan zijn.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik zou zeker niet wachten tot woensdag hoor...

Ze drinkt niet.. Ze heeft dunne poep.. Dat is echt NIET goed hoor...
    En 1 plasluier in 24 uur al helemaal niet...
    En ook die sufheid in combi met niet drinken lijkt me totaal geen goed teken..

Ze zijn uitgedroogd voor je het weet..
    En die traan zegt ook niet zo heel veel.. Als ze nl geen tranen meer heeft is ze heeeel erg uitgedroogd en dat is dus niet het begin...

Ik Zou dus zeker morgenochtend gelijk terug gaan en niet zolang afwachten tot het echt ernstig word

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mevrouw dronk net zowaar 150cc weg :D:D:D

5. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké goed zo maar hou t goed in de gaten. Bied haar zoveel mogelijk aan.

Succes en sterkte

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Yeahh! Wat goed!:D
    Hopen dat dat door blijft gaan zo :)

Hou het in de gaten

7. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dat doen we zeker. Verder geen verandering nog. Ze ligt alleen maar tegen je aan en spelen doet ze totaal niet. Ze heeft nu dan 150cc opvolgmelk op maar daarbij wel haar brood laten staan. Maar ik vind drinken toch wel belangrijker dan eten. Vind wel dat ze in deze dagen wat actiever moet gaan worden of zie ik dat verkeerd

8. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Hier duurde het na de amandeloperatie twee weken voordat onze kleine man weer de oude was (qua eten, drinken & spelen). Viel me echt tegen. Drrinken weigerde hij uit angst voor z'n zere keel. Zie me nog zitten met ons mannetje in de houtgreep om er waterijs in te dwingen. Vreselijk.... Op advies van arts, hij moest over die angst voor slikken heen. Hielp goed, maar wat voelde het naar. Maar goed, alternatief (opname ivm uitdroging) nog naarder. Succes!

9. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Was dat keel of neus?
    Mijn zoontje ook aan zijn neus en die was de volgende dag weer de oude

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    pffff die zorgen de hele tijd word er moedeloos van. Ga morgen toch bellen als ze niet duidelijk opknapt. Het is helaas bij die 150cc melk gebleven, verder nog niks gegeten of gedronken. Spelen totaal niet alleen tegen je aan hangen. Lopen doet ze ook niet meer en een lachje kan ik ook niet meer vinden.

11. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou ik niet wachten tot morgen nu ha bellen. En op je strepen staan.

12. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    waarom wachten tot morgen? Jij voelt dat er iets niet goed is dus dat gevoel zal echt wel kloppen! Gewoon nu bellen en als de HA niets wil doen voor je dan na 17.00 uur de H.A.P bellen.

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.809
    4.192
    113
    probeer haar drinken te geven met een lepeltje. Duurt een eeuwigheid maar zo krijgt ze iig iets binnen. Heb je een spuitje in huis? Anders kun je zo ook nog vocht toedienen. En ijsjes, toetjes enzo proberen

14. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Mijn man komt zo thuis en anders naar de hap. Ze weigert alles wat je geeft en houd stijf die lipjes op elkaar.

15. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Bah niks aan. Heel goed dat jullie toch gelijk actie ondernemen!
    Hoop dat ze gauw weer gaat opknappen. En anders (hoe vervelend ook) toch maar een paar dagen ziekenhuis zodat ze goed kan aansterken

16. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Veel sterkte, arm meiske. Hopelijk gaat t snel de goede kant op.

17. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

En hoe gaat het nu?

18. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ze heeft nu weer iets meer gegeten en een stuk waterijs op. Zolang ze niet uitgedroogd is doen ze niks. We hadden haar ff op de grond gezet en ze is zojuist in slaap gevallen op de grond. Ze kan pas donderdag bij de huisarts terecht

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Aaaahhhh wat sneu allemaal. Wat een zorgen, ik zou helemaal gek worden denk ik.
    Weinig vocht en ook dat niet willen spelen. Dat laatste is toch een belangrijke indicator van dat er iets mis is. Niet levendig zijn zou voor mij echt aangeven om naar het ziekenhuis te gaan hoor. Dan maar naar de eerste hulp ofzo, of sla ik nu door?
    Ik weet niet wat ik zou doen, maar afwachten tot donderdag, nog twee dagen bijna niet eten/drinken en spelen? Lastig.

In ieder geval heel veel sterkte!

20. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Gaat het nu beter of tob je nog steeds?

Deel Deze Pagina