Zonder kinderen op vakantie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ALeV84, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Doen jullie dat weleens?

Wij willen in maart voor vier dagen naar istanbul maar dan voor het eerst saampjes zonder de kids. We zijn na de komst van onze dochter heel erg uit elkaar gegroeid. Het zal ons erg goed doen zo'n vakantie maar dochter is dan net 1 jaar en zik is zoo eenkennig. Ik twijfel daarom of het wel goed is voor haar. Ze blijven dan bij oma waar ze dol op zijn maar toch..

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik zou het doen. Je bent niet alleen Moeder maar ook man en vrouw.
    Mijn ouders deden het ook eens in de zoveel tijd zelfs een keer 2 weken maar toen waren we stuk groter al hoor.
    En ik ben er niet slechter van geworden , sterker ik vond het geweldig mocht ik lekker bij oma slapen.

Ik denk dat het goed is voor je relatie en om even op adem te komen.

Ik zeg doen !!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou het zo doen. Lijkt me heerlijk, ff een lang weekend weg :)
    Mijn zoontje gaat nu ook regelmatig een weekendje naar opa of oma en dat gaat heel goed dus ik zou hem ook met een gerust hart achterlaten als ik naar het buitenland zou gaan.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben het in september gedaan voor onze mini-honeymoon naar Parijs. Ik denk dat het je heel goed kan doen en voor je kind(eren) is het ook heel erg goed (imo dan).

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Afgelopen kerst zijn we nog met z'n tweetjes 2 nachtjes weggeweest, echt heerlijk. Het plan was om in juli ook 'n paar daagjes weg te gaan, maar ik kan helaas geen vrij krijgen.

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Zeker doen, tijd samen is erg belangrijk.

Mijn ouders gingen vroeger ook elk jaar wel een weekend zonder ons weg, we zijn er niet minder van geworden hoor.

7. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Wij zijn vorige jaar, voor 't eerst in ons 10 jarige huwelijk een nachtje zonder de kids weg geweest. Ik vond het heerlijk!
    Helaas is het een beetje lastig om voor 5 kids oppas te regelen.

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Voor 4 dagen zou ik het wel doen.

Wij gaan in juni een weekend (3 nachten) naar Italië voor de bruiloft van vrienden van ons. De kids blijven dan ook bij mijn moeder.

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik zou het zelf nooit doen. Ik kan niet zonder mijn kindjes. Dan zou ik ze gewoon meenemen.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt!

Vakantie met kind vinden wij een feestje, wij hoeven niet zo nodig samen weg.

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ow jullie doen het dus ook af en toe. Lijkt me ook heerlijk na zoveel jaar samen even weg. Maardochtertje is nog zo klein en zal niet begrijpen waarom mama er opeens niet is maar ze wordt er idd heus niet minder van :)

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Net als zogelukkig, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt.

1 nachtje in Nederland zou ik overwegen, maar 4 dagen buitenland, no way.

Onze kindjes horen bij ons en dus ook bij onze vakantie. Helemaal als ze nog zo klein zijn en het zelf nog niet begrijpen.

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier ook geen haar op mij hoofd die erover denkt! Vakantie is voor ons gezin samen, daar hoort zij gewoon bij!

14. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    Als je dochter nu zo eenkennig is, dan zal ze je eerst echt wel eventjes missen. Maar dan wordt Oma gewoon een paar dagen de belangrijkste persoon voor haar, dat gaat echt wel goed komen hoor!!!

Lekker doen!!!
    Mn man en ik zeiden dit weekend ook weer tegen elkaar dat we nodig weer een avondje samen eruit moeten!!!!! Is zo belangrijk om tijd in je relatie te investeren!
    Lijkt me heerlijk vier dgn istanbul!

15. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38

Maar 4 dagen is toch niet zoveel en mogen jou kinderen nooit bij opa en oma logeren voor een paar dagen. Daar komt het toch een beetje op neer.

16. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier mag en gaat ze geregeld uit logeren alleen ik vind naar het buitenland gaan iets voor ons gezin samen!

17. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    2 jaar geleden, toen onze zoon 3 was en onze dochter 9 maand zijn wij zonder kinderen 8 dagen naar Turkije geweest.

Heerlijk was het! En het is heel goed geweest voor onze relatie!

18. giraf

giraf Niet meer actief

Als jullie dat graag willen moet je het gewoon doen! :)

De een zegt "Heerlijk" en de ander zegt "Absoluut niet" maar het maakt eigenlijk niet uit wat anderen ervan zeggen toch? ;)

19. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Een paar dagen? Ja, heerlijk! Maar niet langer dan 2-3 nachten.. dan ga ik ze missen en vind ik het niet leuk meer.
    Ik vind een tripje met alleen je partner heel anders dan met kinderen en daar kan ik enorm van genieten. Maar 1-2 keer per jaar is meer dan zat. Vakanties vier ik graag met mijn kinderen, super gezellig.

Enne.. ik kan mijn kids geen groter plezier doen.. een paar dagen feest met opa en oma!

20. Leliana

Leliana Niet meer actief

Ja hoor! Naast mama ben jij ook nog eens 'jij' ... dus lekker doen zou ik zeggen! :)

Voordat de jongste er was ben ik, helemaal alleen, een weekend naar Barcelona geweest. Zou het zó weer doen! Het was een heerlijk oplaadmoment! :)

Deel Deze Pagina