Hallo allemaal Ben nu 10 dagen overtijd heb vanmorgen test gedaan maar die was negatief snap er niks van heb dit ook nog nooit gehad! heb wel steeds het gevoel dat ik zwanger ben. Maar toch een negatieve test Wie heeft hier ervaring mee of tips voor mij? Groetjes Emmie
ja indd. een collega van mijn ex had dat ook en die bleek gewoon teweinig hcg in haar bloed te hebben. spannund!
Oke, dit is zeker spannend ja! wacht denk ik nog ff een paar dagjes en dan de dokter bellen! Zou zo mooi zijn! heb al een zoontje van 8 maanden krijgt hij misschien een broertje of een zusje erbij!
@Emmie, hier nog iemand die al lekker overtijd is, inmiddels 12 dagen.. Heb afgelopen zondag nog getest, maar was ook negatief (heb daarvoor al meerdere testjes gedaan).. Ik ga er nu eigenlijk maar gewoon vanuit dat ik wel weer een keer ongi ga worden. Was eigenlijk van plan om maandag of dinsdag naar de HA te gaan, maar weet t nog niet zeker, misschien nog maar een weekje (of 2/3) uitstellen
Al 12 dagen overtijd vreemd is dat dan he toch steeds negatief testen snap er ook niks van! ik ga er ook gewoon vanuit dat ik elk moment ongi ga worden maar heb toch ook wel weer stiekum een klein beetje hoop is beter van niet maar ja kan niet anders. Ja ben ook niet iemand die snel naar de dokter gaat hoor wacht eerst maar ff af. Spannend he
Haha, ja, heel spannend! En idd, ergens blijft er toch een klein sprankje hoop zitten dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn! En al helemaal als je allemaal verhalen hier leest over dat meiden nega testen, maar toch zwanger bleken te zijn.. Maar ik ga er gewoon volledig vanuit dat de binnenkort weer langskomt, vraag is alleen wanneer. En wachten duurt al zo lang
Hoi hoi, Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik was de laatste keer ook 11 dagen overtijd, maar werd toen toch ongesteld. Had de keren daarvoor ook een normale cyclus van 30-28. Snap dat je hoop blijft houden, deed ik ook. Hoop voor je dat het wel raak is..
Hoi marcella Ja die kans zit er ook zeker in ja da ik nog ongi kan worden! hoop dat natuurlijk niet maar we wachten het rustig af meer kunnen we niet doen
Gefeliciteerd! leuk zeg! ik wacht ook weer 3 dagen dan ga ik weer testen! tenzij ik krijg hoop het natuurlijk niet!
Oke, nou ben benieuwd hoe het met mij zit moet helaas wachten heb niet veel geduld maar zal wel moeten haha
Ik ben 11 dagen overtijd en heb afgelopen vrijdag voor het laatst getest, toen was het ook nega. In afspraak met de assistente van mijn huisartsenpraktijk test ik vrijdag nog een keer. Heb zowiezo volgende week dinsdag een afspraak. Vorige ronde had ik mijn cyclus op 28 dagen gezet, werd ongi op dag 39. Ben nu van een cyclus van 35 dagen uitgegaan ivm ovutesten. Dag 18 was mijn ovulatie volgens de testen (heb hem ook gevoeld). Volgens schema zou ik dan een cyclus van 35 hebben.
ben nog steeds niet ongi! echt spannend hoor! hoop zo dat ik zwanger ben! ja ik weet het niet te veel hopen kan ook niet zo zijn natuurlijk maar ja ik kan niet anders!
Hier ook nog geen teken van de maar ga er nogsteeds vanuit dat ik ongi ga worden, tenzij ik zondag ineens een posi test heb Zethu en Emmie, ook veel sterkte met wachten!