hallo dames, 6 nov ben ik ongesteld geworden (denk ik) na 8 dagen overtijd te zijn geweest maar erg weinig, 2 dagen over de dag verspreid weinig en 2 dagen de hele dag niks alleen 's avonds een puntje van een tampon..(sorry voor de details) dus dat zijn 4 dagen, naja 2 en 2 bijna niks..ik ben het meestal 7 dagen.. een aantal keer een test gedaan en allen negatief (sensitest en kruidvat) nu ging ik vanmorgen naar de wc en ik had bij het afvegen een enorme dikke sliert taai/helder slijm?? enig idee wat dit kan betekenen? heb dit nog nooit gehad.. ik hoor graag van jullie wat jullie ervan denken.. groetjes mlis
zou dat al zo snel kunnen dan? naja ik heb een onregelmatige cyclus.. maar als ik uitga van ongeveer 30 dagen moet ik nog 6 dagen wachten..??
nee ik werk daar niet mee..wat is lf? sorry ben niet zo bekend met al die afkortingen en betekenissen..
Waar baseer je die 6 dagen op? Op je banner? Daar moet je niet al te veel op letten, want straks mis je je ei! Je banner is slechts een indicatie namelijk! Het zou heel goed vruchtbaar slijm kunnen zijn wat aangeeft dat je ei binnen nu en een paar dagen gaat springen. Je luteale fase is de fase tussen ei en menstruatie. Gemiddeld is deze 14 dagen. Maar een luteale fase is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. Ik kan je alleen maar adviseren om flink aan de klus te gaan!
bedankt voor je reactie, ja die 6 dagen is van banner af berekend..wij zijn ook aan het klussen,,gisteravond nog geklust en vandaag dit verschijnsel ik vond het erg vreemd omdat ik dit nog niet eerder heb gehad, maar zou dus idd kunnen zijn dat me ei eraan komt.. ik hoop echt dat het deze maand raak is, wij zijn al een paar maanden bezig en had gehoopt (zoals vele andere) dat het al snel raak zou zijn ben namelijk gstopt met de pil in mei.. ik zie dat ik jou mag feliciteren..