Ik ben op zoek naar een spelletje waarmee je vissen kan vangen met behulp van een magneet aan je hengel en magneetjes in de bekjes van de visjes. HEt draait rond en de bekjes gaan open en dicht. Ik heb er wel een gekocht maar jammer genoeg zonder magneten dus het is nog best moeilijk want je balletje moet maar net goed in het bekje vallen. Vroeger heb ik dat veel gespeeld, waar is dit nog te koop? Zonder dat ik weer de verkeerde koop? Iemand enig idee?
Wij hebben deze in de winkel, top1toys. Geen idee of er bij jou in de buurt eentje zit, maar daar maak je dus wel kans.
oh dat vond ik geweldig vroeger! wij hebben nu trouwns een vissetje voor een emmer water.. met vissen met een rondje in hun bekje waar je dan het haakje in moet "vissen". die met magneetjes heb ik laatst wel gezien.. maar dat was bij het eendjes vangen op de jaarlijkse braderie.. dus daar heb je weinig aan.
walz kidzz is vr 4,50 euro.ik heb het net besteld! ze hebben van alles vr kids. en nu met aktie 10% korting en een kadoo...
Nostalgie.... ik had een grote blauwe met grote kikkers.. nu zie ik ze alleen nog maar in het klein.... Of ben ik nu zo groot geworden?
nou als je met deze die visjes uit het water kunt halen dan is het toch ook goed zonder water? ik weet het eigenlijk. ik heb het net besteld.
zoiets hebben we nu thuis.. het werkt wel blijkt nu nog mooi weer want dat mag ze niet aan de eetkamertafel doen zoals je begrijpt nahja.. dat wordt alle kermissen met eendjes vangen aflopen dus
@belize: ze bedoelt deze: Van de Goor Speelgoed - Spel. Vissen vangen. maar dan dus met een magneetje in de bek zoals dat "vroeger" was want dan kun je ze namelijk fatsoenlijk vangen...
dit vond ik trouwens ook geweldig! toen ik klein was Goki | magnetisch visspel | houten speelgoed | Sil & Sander
ok de set is binnen. het is bedoeld in of uit het water te spelen. niet dus alleen in water. zoontje vindt het heel leuk.