Niks geks hoor... maar ik zie vaak dezelfde personen hier, en nooit ergens in de lounge of zo... Vroeg me af of we dus hier een peuter/kleuter mama klephoekje kunnen maken... Gewoon voor alles wat off toppic is @ Saskia... ik weet nu al dat je het gaat lezen... hallo, enne waarom kan jij niet op mijn krabbel reageren? Heb ik iets geblokt of zo?? Misschien kunnen we elkaar hier wat leren kennen, lijkt me gezellig!
Ik wil best gezellig mee babbelen hoor.. ik zit alleen nog niet zo lang op dit forum Ik heb overigens een peuter puber thuis van bijna 3 (over 2,5 maand).. + de dochter van mijn partner om de 2 weken een weekendje! Een samengesteld gezinnetje dus!
Moge......... fijne dag allemaal.... enne nog veel last van de onweer gehad? Hier was het maar een paar donders gisteravond...dus het viel mee, meisie sliep heerlijk door!
hier vooral heel veel water en wind verder viel het reuzemee al was bij het werk van manlief (overkant van de maas) een boom omgewaaid toch.
Gister viel het hier heel erg mee, maar nu is het echt super hard aan het regenen en waaien, gelukkig zit ik lekker binnen en hoef er voorlopig ook niet uit..
echt waar , hier waait het wel maar zonnetje is er ook nog ,mar dat zal nog wel veranderen , ben ik bang
Laten we maar beginnen met het verzinnen van een naam! *denkt er over na met een bak koffie tijdens gtst*