hey hey, We zijn dus vollop aant zoeken naar een meisjesnaam we weten wat we willen maar toch even het lijstje doorgeven wat ik doorkreeg van mijn Deense vriendin. 1) Luca 2) Sian 3) Fiona 4) Elian 5) Marit Vind ze heel erg mooi! Jullie? Liefs Winter ***
yep, in Italie is Luca idd een jongensnaam Maar hier en zeker met de c geschreven wordt het als de vrouwelijke vorm van Lucas gezien. Net zoals Andrea in Italie een jongensnaam is. Groetjes Winter
Je hebt dat liedje van die zangeres...Susan vega als ik me niet vergis. My name is Luca...I live on the 2th floor... Maar ik ken de naam idd alleen als jongensnaam
hier een expert op Luca.hahaha grapje. Mijn zoontje heet Luca, het is een echte italiaanse jongensnaam Tegenwoordig heten ook veel meisje Luca, maar volgens mij schriijf je dan heel vaan Loeka. Maar dat weet ik niet zeker. Wij hebben ervoor gekozen,omdat mijn man carlo heet,is ook italiaans ik Angels, en schijnbaar ook italiaans. Leuke is, dat wij vaak ook weleens op vakanties of zo worden gevraagd italianen te zijn. Nee hoor, echt nederlands... Mijn man, bruint snel en ik heb hele donkere ogen en donker geverfd haar. groetjes