Hoi meiden . Even een vraagje, of eigenlijk 2. Ik heb zaterdag een zeer positieve test gehad en afgelope dagen ook de laatste groeispurt gevoelt en 4 dagen lang elke dag een moment gehad met vruchtbaarslijm Ook temp. Ik deze maand voor de 1e keer. Vanaf mijn menstruatie was mijn temp. Rond de 36.1/36.2.. nu was deze gister 36.4 en nu weer 36.3 Mn ei kan vandaag evt nog springen , wanneer zou ik dan een temp. Stijging kunnen waarnemen? Vanaf morgen al of duurt dit enkele dagen? Vraag 2 : we hebben zaterdagochtend (dag van positieve test) gezellig gehad en gisterochtend ook ! Gewoon omdat het zo uitkwam stel mijn ei springt vanochtend /vanmiddag dan heeft vanavond toch ook nog zin?? Verder doe ik vanmiddag nog maar even een ovu testje om te zien hoe die is... mss dat mijn ei toch later is ? Dan kan ik gewoon om.de dag aanhouden toch?
Vraag 1: Als je vandaag je eisprong hebt, stijgt je temp gemiddeld binnen 24-48 uur. Het kan dus na je eisprong nog 2 dagen duren voordat je dit waarneemt in je templijstje. Vraag 2: Je bent in principe 3 dagen voor je eisprong tot 1 dag na je eisprong vruchtbaar. Dit omdat het eitje na het springen nog 12 uur de tijd heeft om bevrucht te worden. Als jullie beide vanavond nog zin hebben om het gezellig te maken dan zou ik daar zeker nog gebruik van maken
Aahh dank jewel !! Dan wacht ik het af! Je zou denken dat mn eitje gewoon zou springen he maarja dat is dus het vervelende ervan .dan kijken we vanavond nog even en dan voor de zekerheid om de dag verder?
Even voor de zekerheid....Je tempt keurig elke ochtend op hetzelfde tijdstip direct na het ontwaken en dan rectaal? Ik vind je kaartje namelijk nogal erg schommelen qua temperatuur namelijk, maar dat kan aan mij liggen hoor. Heb zelf ook getemperatuurd destijds, maar ben erg slecht in het aflezen van andere kaartjes dan die van Fertility Friend.
Uit je kaartje haal ik idd nog geen eisprong uit. Je temp na je ei ligt denk ik rond d e36,7 gezien de eerste dag van het kaartje? En ik zou zeker om de dag aan houden totdat je eisprong duidelijk te zien is Je spreekt pas van een eisprong als je min drie dagen een hogere temp hebt Na een paar cyclussen weet je het al sneller omdat je dan als het goed is een patroon erin ziet
Jeppp ! Thermometer ligt op het nachtkastje , dat is het 1e wat ik.doe! Het schommelt idd! Hopelijk snel een beter zicht
Ik hoop het ! K heb verder alles gehad zoals die steekjes en vruchtbaar slijm...vanmorgen nog vruchtbaarslijm..wel al veel minder dan t weekend zeg maar dus kon merken dat ik op het eind zat daarvan en.test.was weer negatief vanmiddag!
Nu was mijn temp. Ineens 35.5.. 0.1 lagen dan giste4 maaarr nu komt het.. ik moest 1.5 uur voor mijn wekker afliep dringend plassen dus UIT bed geweest en met mijn suffe kop water gedronken. Kan het daardoor lager zijn?.is dat zo beinvloedbaar ?
Het lijkt me dan logischer dat je temperatuur dan hoger zou zijn geweest aangezien je in beweging bent geweest....... Hoe lang duurden je laatste cyclussen trouwens?