Niet zwanger maar gewoon aan het fantaseren . Weten jullie leuke jongensnamen in de stijl van Lev en Sef? Ja ik houd van namen die veel mensen “onaf” vinden .
Des Lias Sep/Seb Sil Vic Jur Wes Len Nijs Walt Bren Jon Sieb Pep Daaf Abe Ard Aro Fer Fes Han Lei Sid
Ik ook!! Vind zelf Denn en Sepp leuk maar inderdaad een tijd geleden ook een poll geplaatst en kreeg vooral te horen dat het afkortingen zijn
@MMVL Flip vind ik súper leuk maar mijn vriend vind het niks. Wie weet kan ik hem nog van gedachte doen veranderen . @Emilie69 Fes, Fer en Sil spreken me wel aan. Die komen zeker op de long list als het zo ver is . @ikke1982 Denn vind ik erg leuk maar we hebben heel veel Dennissen in onze familie en vriendenkring en das al ingewikkeld zat dus die valt helaas af. Van mensen die namen onaf of een afkorting vinden trek ik me niks aan. Mijn dochter heeft ook een korte naam. Een lettergreep, drie letters die werd hier ook altijd als afkorting bestempeld. Niet door iedereen trouwens hoor. Ook leuke reacties gehad .
Ik heb een Lev en ben er nog steeds heeeel blij mee al vroeg de bakker wel of de taart klopte toen ik 'm ophaalde. Ze dachten dat het misschien Levi was haha. Ik vind Raf ook ontzettend stoer en ben sinds kort verliefd op de naam Sol (van de serie Grace and Frankie op Netflix) en Job vind ik ook leuk.
Leuk om te lezen ! Ik vind Lev echt helemaal top maar ben bang dat het te jut en jul zou worden met de naam van mijn dochter. Zij heet: View attachment 574510
Oh ja, ik snap je punt. Maar klinkt ook weer lief samen. Jammer dat sommige combi's het je nog moeilijk maken he! Maar mocht je er niet meer uit komen en je wilt die naam echt, dan zou ik het gewoon doen hoor.
@Flamingooo Ja dan zou ik er idd ook niet voor kiezen! Hier staat hij bovenaan ons lijstje dus hele grote kans dat dat hem gaat worden. Blij dat jij m leuk vindt