verkouden, koorts, exzeem, benauwd ,piepende ademhaling,keel/oor ontsteking, altijd moe ,en een afbuigende groeicurve
ik ga het zeker aankaarten!! gisteren waren we op visite geweest toen we hem 's morgens uit bed haalde twijfelde we of we zijn puf wel moesten geven want wij hadden het idee dat het over was we hebben het hem toch gegeven voor de zekerheid we waren nog geen uur binnen bij de visite en hij begon meteen weer zwaar te ademen werd hangerig eenmaal thuis was hij ook weer snotterig en had zijn puf dus ook weer echt nodig. ik vind dit zo raar. hij blijft nu ook in de avond koorts houden hij heeft nu al 2 weken(misschien al langer maar toen is het ons niet opgevallen)lang in het begin van de avond koorts de hele dag gaat het dus goed tot hij naar bed gaat de temp is dan tussen de 38.0 en de 38.5. morgen word ik gebeld door de kinderarts ben ook heel benieuwd wat ze te zeggen heeft
wat heeft de ka gezegd? die verhoging savonds kan ook komen doordat je kindje erg moe is.het alsmaar kortademig zijn kost heel veel energie waardoor ze erg vermoeid raken. mijn zoon had dat ook alsmaar verhoging door vermoeidheid. als hij dan ff geslapen had was het weg. maar als je kleine verhoging blijft houden en kortademig blijft moet je wel ff huisarts hoor. want dan kan het ook een virusje zijn..
we hebben (bijna) alle bloeduitslagen binnen hij heeft bloedarmoede (daar krijgt hij nu medicijnen voor) en uit de allergie test kwam iets heel raars toen ze een snel test deden kwam er uit dat hij een allergie heeft maar toen ze het gingen verfijnen naar welke allergie kwam er niks uit heel vreemd dus. we zijn ook weer bij de huisarts geweest van wegen de koorts 's avonds en zijn oortjes zijn nog steeds rood (dat is ook al ruim 2 weken) we hebben dus weer een anti biotica kuur gekregen( de 2 de in 5 weken tijd) en we hebben ook een door verwijzing naar de kno arts. ook zijn we bij de diatiste geweest omdat hij dus ook afvalt terwijl hij goed eet de diatiste vond zijn eet patroon goed dus nu hebben we dieet toetjes en fruit gekregen met extra voeding wel zei ze dat ze niet kon zien wat er in mijn borstvoeding zat maar dat hij overdag gewoon genoeg eet dus heb gevraagd of ik moest stoppen(ik geef het hem alleen nog maar omdat hij bijna niet uit een flesje wilt drinken) maar ik mocht nu niet stoppen. zo een heel verhaal hopenlijk knapt hij snel op van zijn ijzerdrankje en valt hij nu niet meer af en even afwachten wanneer we naar de kno arts mogen maar ik hoop snel
Ik denk het ook nog steeds of, gezien de uitslag uit het bloed, een allergie voor een product waar ze niet op testen of een combi van producten. Is er op gluten getest? En BV doet nu meer goed dan kwaad, dus snap wel dat de diëtiste zegt gewoon doorgaan. Het is toch allemaal extra wat je nu aan BV geeft. Sinds wanneer speelt dit? Is het begonnen na het uitbreiden van zijn voedsel met een bepaald product?
ik wacht nog even de kno arts af wat die zegt en inderdaad als het koemelk is maken die toetjes het alleen maar erger dus dan lijkt het mij ook verstandig om de koemelk eens weg te laten. die dubbele uitslag van de allergie test blijf ik ook raar vinden op gluten is hij trouwens ook getest. vandaag heeft hij zijn eerste toetje gehad hij moet het eigenlijk extra eten maar omdat de postbode pas laat kwam hebben we het gegeven ipv zijn eigen toetje ik heb het ook geproefd maar jeetje wat is dat machtig zeg hoop niet dat hij zijn eigen eten laat staan. ik vind het wel heel zielig voor hem dit is de 2de anti biotica in hele korte tijd en eigenlijk altijd als we ermee stoppen word hij weer meteen ziek het helpt dus ook echt alleen op het moment zelf
Ik vind het nogal wat hoor. Van die calorierijke toetjes omdat hij afvalt. Maar hij eet wel normaal. Dan zou je toch potverdorie eerst de oorzaak moeten weten, voor je iets gaat doen? En dan blijft de reguliere geneeskunde maar roepen dat de alternatieve hoek maar wat aanknutselt.... :x
ik begrijp het ook niet hoor!! en wat ik nog het ergste vind is dat het cb en wij al sins 6 maanden roepen dat het niet goed gaat met hem en nu pas worden we door gestuurd door de dokter. dit was ook echt onze laatste poging anders hadden we gekeken of we op een andere manier een door verwijzing konden krijgen. wie weet hoelang dat kleine mannetje al bloedarmoede heeft misschien wel al vanaf de geboorte wie zou het zeggen. maar ben wel blij dat de huisarts nu ook meteen een door verwijzing heeft gemaakt voor de kno arts nu maar hopen dat er vaart achter komt en dat we die bijvoeding kunnen vergeten. maar jeetje wat voel je je machteloos als je niet weet wat er met je kind aan de hand is
Ja, erg is dat he? Maar wat als je nu op eigen gelegenheid eens dieetvoeding gaat halen? Heb je de financiele ruimte om dat een paar weken te doen?
Mimi, ik zou zeker wel probiotica gaan geven nu hij weer een AB kuur heeft. Dat is normaal al aan te raden, maar helemaal bij een kindje met zijn klachten.
ik heb financieel de ruimte om het hem te geven maar omdat hij nu al in die malle molen zit wil ik eerst horen wat de kno arts zegt daarna ga ik het zeker zelf proberen
Je hoeft hier niet mee te wachten hoor, kun je gewoon ernaast geven en heeft ook geen invloed op de klachten. Is om zijn darmflora te beschermen tijdens de AB. Het schijnt tot een jaar te kunnen duren bij deze leeftijd totdat de darmflora weer op orde is na een AB kuur. Wij gaven die van Toppharm. Niet de duurste, maar deed het prima en smaakte niet vies. Hugo nam het graag in zijn tuitbeker, 's morgens voor het ontbijt.
Wanneer kun je bij de kno-arts terecht? Als dat nog langer dan 2 weken duurt, zou ik zeer zeker zelf even de dieetvoeding proberen al. En, voor probiotica: die bevatten koemelkeiwitten. Solgar heeft koemelkvrije.
geen idee wanneer hij naar de kno arts mag binnen 1 week moeten we een afspraak thuis gestuurd krijgen. die pro biotica helpt dat ook voor je ontlasting?? hij heeft nu door het ijzer drankje harde ontlasting. we zijn ook begonnen met de toetjes maar jeetje wat is dat zwaar eten zeg. ik had het hem gister als toetje gegeven maar hij hoefde bijna geen melk meer en sliep langer als anders met dus het gevolg dat hij later uit bed was en ook niet alles gegeten heeft in die korte tijd. vraag me ook echt af of dit niet het tegen over gestelde gaat werken. ik heb ook een paar happen genomen maar vond het net beton
Die voeding is volgens mij feitelijk bedoeld voor kinderen niet een darmprobleem hebben, die niet voldoende opnemen uit de voeding. Kinderen die wel voldoende opnemen uit de voeding, maar om andere redenen niet genoeg groeien of afvallen, zouden deze toetjes niet moeten krijgen, maar iets aan de werkelijke oorzaak gedaan moeten hebben. Want: die zitten door deze toetjes dus hartstikke vol en gaan andere noodzakelijke dingen niet meer eten. Ik durf er onderhand echt een vermogen op te zetten dat je zoontje KMA heeft en dat de klachten erger gaan worden als hij deze toetjes eet en dus minder van z'n normale eten. Dan heeft ie straks helemaal in verhouding veel koemelkeiwitten en dan kun je dus helemaal je lol op Ik begrijp er echt geen snars van dat met jullie verhaal de KA niet als allereerste simpelweg gezegd heeft: dieetvoeding proberen en als dat binnen 2 weken geen verbetering geeft, gaan e de onderzoeksmolen in. Het traject dat ze nu gestart zijn, lijkt me echt volkomen de omgekeerde wereld