Beetje rare titel, maar ik zoek nog steeds iets waarmee ik even gauw de tuin in kan lopen en dus zo kan aanschieten. Als het echt warm is loop ik op blote voeten dus dan staan er mijn favo ipanema's. Maar in de winter en nu het nog te koud is om op blote voeten te lopen werkt dat niet met sokken Ik moet soms echt binnen een paar tellen buiten kunnen staan ivm spelende kinderen. En nee ik wil geen crocs of van die badslippers En kaplaarzen is nu ook niet altijd een optie als ik net als nu een rok met dunne panty draag en net even buiten de tuin moet om de kinderen te roepen in de speeltuin Wat dragen jullie?
Je schrijft duidelijk dat je het niet wilt maar wil je toch even vertellen dat ik en mijn plastic badslippers 1 zijn in deze periode van het jaat Ze staan bij de tuindeur (buiten) en als ik naar buiten wil stap ik er zo in met mijn sokken. Weer naar binnen gooi in ze uit naast de deur en zo loop ik nooit zand en troepjes mee naar binnen. Hoe lelijk ze ook zijn ik kan niet zonder!
Ik wil dus iets wat net zo handig is, maar geen crocs en die badslippers met zo'n brede band Plastic teenslippers zou prima zijn wat mij betreft maar dat werkt met koud en slechter weer niet zo goed. Daar zoek ik vooral een oplossing voor. Met dit weer liggen mn ipanema's bij de deur.
Crocs, tuinklompen of van die gewone oma slippertjes. Sja mooi en handig gaat niet samen. En even de tuin in hoef je toch geen mode show te lopen. Ik vind zelf crocs het handigst.
En een birkinstock slipper met zo een enkele band over je voet? Daar kan je met sokken net zo makkelijk instappen.
Ik heb altijd een paar Toms bij de tuindeur liggen deze tijd van het jaar. Stap ik zo in met een panty. En slippers natuurlijk, ik loop nu al op blote voeten rond hoor, kan prima wmb.
maar daar moet je op kunnen lopen: ik breek daar mijn enkels op, terwijl mijn man ze in gesloten vorm dag en nacht draagt zou ik bijna zeggen.
Birkenstock sloffen of espadrillas waar de achterzijde van omlaag kan zodat ze als instapper te gebruiken zijn.
https://www.deklompengigant.nl/fashion-gesloten-klomp-blauw.html?source=googlebase&gclid=EAIaIQobChMI17CMpNGv2gIVF8-yCh0I4wKgEAkYASABEgJbhfD_BwE ik heb zulke onsexy dingen. Maar vind ze erg fijn