Krijg net het nieuws dat mijn moeder overleden is. Waar mijn broer, zussen en ik al lang geen contact meer mee hadden. Die onlangs weer geprobeerd had om af te spreken en wij hebben geweigerd. Die constant moeilijkheden had en veroorzaakte. Maar die ook mijn moeder was . En stiekem hoop/denk je toch dat het ooit nog allemaal veranderd. Maar ooit zal nooit meer komen. En nu? Geen idee.... Maar de komende dagen worden geen lachtertje.
Gecondoleerd, heel veel sterkte. Ik heb ook geen contact meer met mijn moeder en dit is ook waar ik heel bang voor ben. Toch, mag je gerust zijn bij je keuze, als je moeder nu nog had geleefd dan had je er hetzelfde over gedacht als een paar dagen geleden. Neemt niet weg dat dit heel erg dubbel en zwaar voelt natuurlijk, het is toch je moeder en om die te verliezen, 2 keer eigenlijk. pff sterkte meid
Gecondoleerd en heel veel stekte voor jullie allemaal want niet alleen je moeder is nu overleden maar ook een eventuele mogelijkheid om het uit te praten met elkaar (ongeacht de eventuele uitkomst daarvan)
Gecondoleerd. Ik kan me voorstellen dat er nu van alles door je heen gaat.! Dubbel hoor. Heel veel sterkte. Knuffel!
Gecondoleerd en heel veel sterkte! Wat moet dit moeilijk voor je zijn! Ik hoop dat je veel steun kan krijgen van je broer en zussen die nu in de zelfde situatie zitten!
Dat omschrijft het heel goed. We zijn net gaan groeten en ze ziet er zo slecht uit... En dat is mijn laatste beeld. Heb zelfs geen foto. Jammer dat het zo gelopen is. Voor ons en haar...