Bij mij hebben ze er wel rekening mee gehouden. Ik moet ook gelijk bij het ziekenhuis een echo laten maken ipv bij de vk zelf. Morgen mag ik er eindelijk heen met 7+2weken.
Wat een fijne verhalen zeg! Goed dat ze zo begripvol zijn over het algemeen. ik ga morgen de verloskundige bellen dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen!
Wat fijn jullie verhalen te lezen. Ik heb woensdag een miskraam gehad. Ik ben snel angstig als ik zwanger ben. Na een miskraam Denk ik alleen maar meer. Ik was hier al nieuwsgierig naar.
Ik kreeg met 6+4 een echo omdat ik aangaf dat ik daarvoor een miskraam had gehad. Ik ben gelijk weer zwanger geworden (geen menstruatie ertussen) en toen ik de vk belde en zei dat ik zwanger was na een miskraam zeiden ze zelf dat ze dan eerder een echo wilden doen.
Na mijn miskraam kreeg ik bij 7 weken een echo. Ik wilde zelf wel eerder, maar op aanraden van de vk pas met 7 weken. Omdat je dan zeker weet dat er een hartslag zou moeten zijn. Daarna met 9 weken nog een extra echo. Toen met 11/12 weken de termijn echo. Daarna geen extra echo's meer.
Ik heb een vroege echo gehad na mijn eerdere miskraam bij 7 weken. Dit is betaald door de zorgverzekaar.
Nou, heb vanmorgen gebeld en mag 3 februari voor een echo! Ben dan 7 weken 3 dagen naar mijn berekening! Ze deed echt helemaal niet moeilijk en ze was heel begripvol. dusse op naar een goede echo😊😊