Hallo allemaal, Ik vroeg mij af wanneer ik het best kan testen, ik ben namelijk aan de pil. Ik zit nu in mijn stopweek, afgelopen dinsdag de laatste pil gehad. Misschien is er wel niets aan de hand maja.... Ik ben 2 x (achter elkaar) de pil vergeten en heb mede door mijn spastische darm veel diarree gehad dus jullie begrijpen mijn vermoeden (hoop ik ) Sommige zeggen stopweek helemaal afwachten en weer anderen naar 5 dagen etc. Wie weet er iets vanaf???
Ik kan er 1 dagje naast zitten maar ik zou dan in principe morgen mogen testen, ik ben heeel benieuwd. Ik zie dat het bij jou allemaal niet zo goed loopt?? Heftig zeg!
Gek genoeg beiden! Ik voelde me ineens zenuwachtig dat het misschien al zover was, we wilden eigenlijk deze zomer 'officieel' starten met zwanger worden. Ik ben namelijk bezig met Immunotherapie en als ik wel zwanger zou wezen, zou ik de behandeling moeten staken. Dus deze kan ik nu gewoon afmaken en dan voor het eggie gaan. Maar als je er dan zo mee bezig bent, welt de enorme kinderwens/drang erg op dus ja we waren ook teleurgesteld.