Hee hallo.. Ik ben perongeluk na mijn 7 dagen stopweek, een week de pil vergeten te nen i.v.m. Drukte.. Ik heb nu precies 9 dagen te pil vergeten en op de 9de dag van de vergeten pil seks gehad!! is er een kans dat ik nu zwanger ben?? HELP!!
Ja een kans is er natuurlijk altijd. Ik zou een zwangerschapstest doen, zeker wachten tot drie weken na de onveilige vrijpartij.
Ja. Sterker nog, wat jij hebt gedaan geeft een relatief GROTE kans op zwangerschap. 19 dagen na de seks kun je testen.
En wanneer was dit precies?? Wanneer heb je onveilig seks gehad? Als dat minder dan 3 dagen geleden is kan je namelijk nog een morning-afterpil halen! (kans dat de morning-afterpil werkt is wel met de dag minder..geloof na 3 dagen nog 58%)
Ik heb dit ook gehad. 3 weken terug paar dagen te laat begonnen...had toen ook niks door, maar vond het toen wel erg raar dat ik zo een zin in sex had.......euhhhh ik heb nooit meer zin! Je raadt het al; idd sex gehad.. Nu...ruim 3 weken later heb ik sinds 3 dagen gevoelige branderige tepels....mijn borsten gloeien van binnen en ook zwaar en soms even branderig.....ook verschillende steken in liezen. Ben nu drie dagen gestopt met de strip, nog geen bloed te bekennen. Had niks door toen, nu ik terugreken ben ik even perplexed..
ben toen 2 dagen ongie geweest!! dus was vals alarm.. maar ik heb nooit weer de pil geslikt en ben nu weer een week ovetijd gister test gedaan weer negatief... wanneer kan ik het beste nu test doen dan??