Met de geboorte kreeg onze dochter de fles van avent naturel, na een week zijn we over gegaan op Dr. Brown op advies van de kraamhulp vanwege krampjes, dit ging goed, krampjes verdwenen gelukkig en 2 weken terug zijn we weer terug gegaan op avent naturel, mede omdat dochter steeds langzamer dronk met Dr.Brown en de flessen dus niet leeg dronk.. Nu we weer op avent naturel zitten, loopt er veel melk langs d'r mond, terwijl de eerste speen er nog op zit, we hebben het ook geprobeerd met speen nr2 maar toen waren echt de slabbertjes kletsnat van wat er langs liep, dus meteen speen nr1 er weer opgezet. Nu spuugt ze sinds 3 dagen best veel tot zo'n anderhalf uur nog na de fles en dat terwijl ik haar toch wel goed laat boeren en een poosje rechtop houdt.. Nu zit ik te denken om Difrax flessen te proberen omdat ik daar ook goede verhalen over hoor, wat denken jullie?
Difrax heeft bijna dezelfde speen als dr brown. Je kan daar de 1-2-3 speen voor gebruiken. Wellicht is stand 1 dan goed.
Wij hadden ook veel problemen met de fles. Veel flessen geprobeerd maar niks ging goed. Toen de MAM anti-colic fles geprobeerd. En dat ging super goed, de enige fles die bij ons goed werkt . Proberen waard zou ik zeggen.
Wij hebben ook problemen gehad met flessen. Uiteindelijk werkte de kruidvat eigen merk fles 't beste.
Dit is ook mijn favoriet! Na een heel geklungel met flessen - zelfs de tommee tippee ging niet goed - vandaag maar weer 3 kruidvat flessen bijgekocht.
Onze difraxflessen lekten op een gegeven moment allemaal. Deze hebben we de deur uit gedaan en wij zijn nu over gegaan op dr Brown.
ik heb ook advent flessen en heb alle spenen geprobeerd maar het werkt voor geen meter bij mijn dochtertje of ze gaan veel te snel. of er komt helemaal niks uit. ik had toen nog een goedkope kruitvat fles is huis uit die babydoos en heb die geprobeerd, en sindsdien drinkt ze perfect. Gewoon een simpele goedkope eigen merk fles dus