volgend jaar zomer geeft muse een concert in het goffertpark. nu heb ik ze altijd al een keer live willen zien maar ik twijfel een beetje.... ik ben nu 2 x in dat park voor een concert geweest (red hot chili peppers & coldplay) en het is een erg groot park. ik vraag me dus af of zo'n groot park niet "too much" is voor de band muse? iemand die gaat of wil gaan? wat vinden jullie?
Ik ga niet, maar persoonlijk vind ik het jammer als dat soort bands (evenals Coldplay *snik*) optreden in een groot stadium/park. Coldplay zie ik het liefst in Ahoy. Muse is meer een bandje voor HMH, vind ik. Ik zou dus niet gaan!
oh ja, ik zie coldplay daar ook liever... maar ik vond het optreden in het goffertpark (tegen verwachting in) echt wel heel erg gaaf. en omdat dat zo gaaf was, twijfel ik nu of ik ook niet daar muse zal gaan zien. voordeel van zo'n groot park is wel dat de kaartjes niet a-la-minute uitverkocht zijn, dus ik kan er nog even over nadenken
Muse live is echt zwaar te gek!! ik heb ze op pinkpop gezien, dus ook in de buitenlucht en dat was echt spectaculair!! ik zou ook heeeeeel graag heen willen volgend jaar... maar goed, ben dan net zo'n 4 weekjes bevallen van de kleine... dus denk niet dat het voor mij dan heel verstandig is
Ìk heb Muse nu 4x gezien. Ik ga niet heen. Niet omdat zo'n grote show niet zou werken in de buitenlucht. Integendeel: het is fantastisch. Ik vind de laatste cd gewoon wat minder dan voorheen en dan vind ik het zonde van mijn geld.
Oh gaaf!!!! Ik ben eens naar Radiohead geweest in het goffertpark, maar die hadden een grote circustent. Dus kwam de verlichting mooi uit. We stonden toen ook helemaal vooraan. Muse wil ik echt nog een keer zien!
Muse: fantastisch. Vind de laatste CD ook wat minder. Maar het oude werk, echt één van de beste bands die ik ken. Zeker gaan!
Ik heb ze een aantal jaar geleden ook gezien op pinkpop. Ik vond het echt geweldig. De laatste cd vind ik trouwens ook niet zo goed, maar vroeger vond ik ze super. Ik zou dus zeker gaan als ik jou was!
jaa wij gaan ook Ik vond Pearl Jam in het Goffertpark juist wel erg mooi. Vond het daar leuker dan in een stadium om eerlijk te zijn
thanks meiden! ik ga vanavond de kaartjes bestellen laatste cd krijg ik van de goede sint, ben benieuwd! oud werk vind ik heel erg gaaf. bij nieuwste single dacht ik echt "huh is DIT muse?" maar ik vind hem eigenlijk heel tof.
Hmm ik begrijp dat niet helemaal, de stijl van Muse is zo gedefinieerd. Hoe kan je niet horen dat het Muse is?
ik weet niet.. ik vind die nieuwe single echt heel anders klinken dan al het andere werk. net wat jij zegt.. hun geluid is heel gedefinieerd maar hier herkende ik ze echt niet.. zal wel aan mij liggen hoor
Ik denk het. Ik ben geen grote Musefan, vindt hun muziek wel tof maar misschien pik jij wel al die details mee.