halo allemaal, vraag ik twijfel namelijk om door te gaan. is 44 (nu nog 43) te oud om voor een 2e keer vader te worden (bij 1e kindje was man 39) Ik zelf bijna 37? maar twijfel.
Het is inderdaad wat aan de oude kant, maar het kan nog prima hoor. En wat maakt leeftijd eigenlijk uit als je allebei graag nog een kindje wil.
Hier is mijn man 40 (en ik 30) en hij was nog net 39 toen de kleine geboren werd. En als we voor een 2e zouden gaan is dat ook pas over een jaar of over 2 jaar. Dan is mijn man ook 42, oud..ja.. te oud... nee vind ik zelf niet
Mijn man is 46 als de 1e komt! Ik ben 31. Er zit een verschil in oud en oud. Gedraagt hij zich als een oude vent, dan zou ik het niet doen. Bij mij en mijn man heeft niemand het grote leeftijdsverschil in de gaten. Hij is echt een stuk jonger qua doen en laten dan zijn echte leeftijd zeg maar.
Ik ken wel oudere vaders met babies, zowel eerste als tweede leg. Denk niet dat het te oud is hoor, ligt een beetje aan de persoon zelf ook, hoe ze in het leven staan, maar ach, als hij zich goed voelt en er ook achter staat, why not?
Mijn zwager was 54 bij de eerste en 55 bij de tweede,nu is mijn zus wel 24 jaar jonger dan hem maar ik denk dat je gewoon je gevoel moet volgen.
Nee ik vind het niet te oud of zo! Zoals de andere dames al zeggen verschilt het ook per persoon! Zou niet om leedtijd laten afweten!
Mijn vader is weer vader geworden op zijn 47e. Tsjaa ik zelf vind dat wel te oud, maar ik denk dat het aan de man zelf ligt.
Gewoon je gevoel volgen. Als jullie allebei willen, waarom niet? Mijn man was 42 toen de eerste kwam en 45 toen de tweede kwam. Ik was 37 en 40. Je bent zo oud, zoals je je voelt.
hij wordt jonger geschat dan zijn leeftijd, maar het is meer het psychisch denk ik. van straks ben k 50 en heb ik nog een kind van 5 rondlopen. ja het is zo gelopen, lukte niet helemaal ik was 32 toen ik me eerste kreeg ja als je man dan 7 jaar ouder is? en 2e is tot nu toe nog niet gelukt 2 miskramen, pco dus medische molen.
Pff ik weet t niet... d papa hier is 24 en weet dat hij heel blij is zo jong vader te zijn. Hij zou 40 echt te oud vinden
Helaas heb je het qua zwanger worden niet altijd in de hand. De 1 is met een windvlaag zwanger, de ander moet zware stormen doorstaan.. Tja en je leeftijd blijft niet stilstaan, maar de wens blijft wel. Zou je daarom moeten stoppen, als de kans op jullie geluk toch om de hoek ligt? Waarom, omdat de maatschappij zo in elkaar zit? Hoe voelen jullie je erbij, als je man wat ouder vader wordt? Mijn man en ik schelen bijna 10 jaar. Toen de eerste geboren werd, was hij 39 en bij de 2e was hij 42. Hìj had zichzelf een grens opgelegd, niet ouder dan 42 als de 2e geboren wordt en dat is gelukkig ook zo gelopen (heb 2 vroege miskramen gehad tussen zoon en dochter..). Ik heb toendertijd ook zijn grens geaccepteerd. Gelukkig was de 2e ons gegund, maar ik had er echt een streep onder gezet als het niet gelukt was. Mijn wens was groot, maar niet groot genoeg om met 2 voeten over mijn man zijn gevoel heen te lopen..
Er is een reden waarom mannen vruchtbaar blijven. De natuur bepaalt dit voor ons. Manlief wordt 45 dit jaar en we hopen nog steeds op een derde.
Ik denk dat dat helemaal aan je eigen gevoel ligt. Ik vind het niet raar staan ofzo, maar ik weet wel dat het voor mij en m'n vriend te oud zou zijn.