Hoevaak Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tweekids, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak gebruiken jullie de Angelsound?

1. Iedere dag

2. Om de dag

3. Paar keer per week

4. 1x per week

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik ben op de topic tour vandaag hihi

Wij hebben nu sinds 11 weken de Angelsound, ik heb alleen nu de neiging de hele dag dat ding erbij te pakken.
    We doen het om de dag in de avond voordat we gaan slapen gewoon samen een intiem momentje echt maar 30 sec.
    Vandaag zei de verloskundige dat ik m echt niet te vaak mocht gebruiken maar ook hier hoor ik verschillende meningen over. Dus hoe vaak gebruiken jullie de Angelsound?

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Ik gebruik hem sochtends en savonds even. Zet hem erop, hoor 5 sec het hartje en zet hem weer uit. Kan mama weer lekker rustig slapen of lekker rustig de dag door :D

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik nu alleen in de ochtend 1x..even snel 30 sec indd en dan ist klaar..voel m verder de hele dag actief bewegen dus savonds vindt ik niet nodig ;)

4. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ik gebruikte hem 's morgens en 's avonds en als ik twijfelde.

Ik heb er nooit commentaar op gekregen, en mijn dochter is er niet ziek van geworden ofzo....

Nou was het voor mij wel anders omdat ik heel bang was en echt moest horen of ze er nog was.
    Bij mijn eerste gebruikte ik hem niet dagelijks, alleen als ik behoefte

5. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ik gebruik 'm soms in de avond, soms in de ochtend. Wel altijd maar 1 keer (soms 2 als er bijcoorbeeld iemand is die het ook wilt horen). Ik ben van mening dat dit echt geen kwaad kan. Als dat wel zo was geweest dan had de angelsound niet meer verkocht mogen worden.

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bijna niet meer om eerlijk te zijn. Ik voel de baby nu heel goed. Geen bevestiging meer nodig.
    Behalve toen ik vorige week op straat onderuit ging en op mijn buik viel. Toen heb ik bij thuiskomst wel even geluisterd.

7. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Sinds ik deze uk voel, heb ik m eigenlijk niet meer gebruikt. Voel de kleine vanaf 13 weken al. Terwijl ik met de dopler t hartje niet kon vinden.
    Maar met m'n zoontje luisterde ik altijd 1x in de week. Vond ik net mooi.

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Nu elke ochtend of avond even.. Maar zodra ik de baby voel word dit wel een stuk minder.. 1x per 2 weken ofzo..

9. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Ik gebruikte hem 1 keer in de week en soms een keer extra als iemand anders hem wilde horen. Maar moet zeggen sinds ik de kleine uk voel heb ik hem niet meer gebruikt.

10. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Vanaf week 10 toen ik t hoorde toen om de dag. . Heb natuurlijk vaker geprobeerd in het begin. . Toen ik trapjes voelde ben ik eigk niet meer gaan luisteren dat was rond week 16 ofzo.. en nu heeeeeeel afentoe omdat dochterlief t leuk vind haar zusjes hartje te horen want bij de verloskundige vind ze dat ook altijd leuk hihi

11. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik deed het in het begin om de dag ofzo en vaker als iemand langskwam en het ook wilde horen.

Later deed ik het vaak nog wel 1x per week omdat ik helemaal ontspannen werd van het geluid.

Ik heb ook een geluidsopname ervan en dat luister ik soms nog wel is, gewoon omdat ik het zon mooi geluid vind:).

Al werd ik er op het eind wel kierewiet van (lag dagelijks een half uur tot een uur aan een ctg:p)

12. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Op het einde deed ik, naast het luisteren in de ochtend, mddag en avond, ook soms een eigen ctg! Dan wachtte ik tot hij ging bewegen en dan moest zijn hartslag omhoog gaan. Daarna moest het weer zakken. Ik gebruikte mijn doppler vanaf week 8 (ik had veel geluk). Mijn ventje heeft er, voor zover ik het nu kan zien, niets aan over gehouden! Ik zou niet zonde rmijn doppler hebben kunnen leven! Het beste wat ik oooooit in mijn leven heb gekocht!

13. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik voel de uk al wel 2 weken bewegen maar dat maakt het voor mij juist leuker al die bewegingen hoor ik dan hihi

14. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

4 aug 2013
    3.155
    2.542
    113
    Jeetje wat veel allemaal! Ik doe het heel soms... Als ik me onzeker voel, moet vaak heel lang zoeken voordat ik het hartje vind... Mijn hart klinkt sterker! XD maar dat is echt niet elke week... :)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik elke dag meerdere keren soms wel een uurtje lang genieten.
    Kan totaal geen kwaad

16. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik heb 1/w gestemd maar eigenlijk wel minder dan dat, voornamelijk samen luisteren met mijn zoontje af en toe, wanneer hij ernaar vraagt. Toen ik het ding pas had, was het iets vaker, nu vraagt hij er eigenlijk nog zelden achter. Over +/- 3 weken krijgen we de 30w echo en dan neem ik mijn Meneer ook mee.

17. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    ik denk ongeveer 1 keer per week.

ik moet altijd goed zoeken, maar als ik hem dan heb gevonden is het wel mooi duidelijk en geniet ik er heerlijk van.

:)

18. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    1x in de week of minder... Anders is mn gel op en ik heb nog geen goed vervangend spul gevonden :D

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    buikbalsem van zwitsal werkt ook prima. .:) mijn gel was ook op en met die buikbalsem lukt het ook :D

20. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Buik balsem van zwitsal werkt indd heel goed!

Ik deed het tot 20 weken ongv elke ochtend en avond, en soms zelfs in de middag nog.. maar indd maar 10 sec.
    Nu 1x in de week, soms nog minder, heb t niet meer nodig die zekerheid met t schoppen enzo :)

Deel Deze Pagina