Ik ben op de topic tour vandaag hihi Wij hebben nu sinds 11 weken de Angelsound, ik heb alleen nu de neiging de hele dag dat ding erbij te pakken. We doen het om de dag in de avond voordat we gaan slapen gewoon samen een intiem momentje echt maar 30 sec. Vandaag zei de verloskundige dat ik m echt niet te vaak mocht gebruiken maar ook hier hoor ik verschillende meningen over. Dus hoe vaak gebruiken jullie de Angelsound?
Ik gebruik hem sochtends en savonds even. Zet hem erop, hoor 5 sec het hartje en zet hem weer uit. Kan mama weer lekker rustig slapen of lekker rustig de dag door
Ik nu alleen in de ochtend 1x..even snel 30 sec indd en dan ist klaar..voel m verder de hele dag actief bewegen dus savonds vindt ik niet nodig
Ik gebruikte hem 's morgens en 's avonds en als ik twijfelde. Ik heb er nooit commentaar op gekregen, en mijn dochter is er niet ziek van geworden ofzo.... Nou was het voor mij wel anders omdat ik heel bang was en echt moest horen of ze er nog was. Bij mijn eerste gebruikte ik hem niet dagelijks, alleen als ik behoefte
Ik gebruik 'm soms in de avond, soms in de ochtend. Wel altijd maar 1 keer (soms 2 als er bijcoorbeeld iemand is die het ook wilt horen). Ik ben van mening dat dit echt geen kwaad kan. Als dat wel zo was geweest dan had de angelsound niet meer verkocht mogen worden.
Bijna niet meer om eerlijk te zijn. Ik voel de baby nu heel goed. Geen bevestiging meer nodig. Behalve toen ik vorige week op straat onderuit ging en op mijn buik viel. Toen heb ik bij thuiskomst wel even geluisterd.
Sinds ik deze uk voel, heb ik m eigenlijk niet meer gebruikt. Voel de kleine vanaf 13 weken al. Terwijl ik met de dopler t hartje niet kon vinden. Maar met m'n zoontje luisterde ik altijd 1x in de week. Vond ik net mooi.
Nu elke ochtend of avond even.. Maar zodra ik de baby voel word dit wel een stuk minder.. 1x per 2 weken ofzo..
Ik gebruikte hem 1 keer in de week en soms een keer extra als iemand anders hem wilde horen. Maar moet zeggen sinds ik de kleine uk voel heb ik hem niet meer gebruikt.
Vanaf week 10 toen ik t hoorde toen om de dag. . Heb natuurlijk vaker geprobeerd in het begin. . Toen ik trapjes voelde ben ik eigk niet meer gaan luisteren dat was rond week 16 ofzo.. en nu heeeeeeel afentoe omdat dochterlief t leuk vind haar zusjes hartje te horen want bij de verloskundige vind ze dat ook altijd leuk hihi
Ik deed het in het begin om de dag ofzo en vaker als iemand langskwam en het ook wilde horen. Later deed ik het vaak nog wel 1x per week omdat ik helemaal ontspannen werd van het geluid. Ik heb ook een geluidsopname ervan en dat luister ik soms nog wel is, gewoon omdat ik het zon mooi geluid vind. Al werd ik er op het eind wel kierewiet van (lag dagelijks een half uur tot een uur aan een ctg)
Op het einde deed ik, naast het luisteren in de ochtend, mddag en avond, ook soms een eigen ctg! Dan wachtte ik tot hij ging bewegen en dan moest zijn hartslag omhoog gaan. Daarna moest het weer zakken. Ik gebruikte mijn doppler vanaf week 8 (ik had veel geluk). Mijn ventje heeft er, voor zover ik het nu kan zien, niets aan over gehouden! Ik zou niet zonde rmijn doppler hebben kunnen leven! Het beste wat ik oooooit in mijn leven heb gekocht!
Ik voel de uk al wel 2 weken bewegen maar dat maakt het voor mij juist leuker al die bewegingen hoor ik dan hihi
Jeetje wat veel allemaal! Ik doe het heel soms... Als ik me onzeker voel, moet vaak heel lang zoeken voordat ik het hartje vind... Mijn hart klinkt sterker! XD maar dat is echt niet elke week...
Ik heb 1/w gestemd maar eigenlijk wel minder dan dat, voornamelijk samen luisteren met mijn zoontje af en toe, wanneer hij ernaar vraagt. Toen ik het ding pas had, was het iets vaker, nu vraagt hij er eigenlijk nog zelden achter. Over +/- 3 weken krijgen we de 30w echo en dan neem ik mijn Meneer ook mee.
ik denk ongeveer 1 keer per week. ik moet altijd goed zoeken, maar als ik hem dan heb gevonden is het wel mooi duidelijk en geniet ik er heerlijk van.
Buik balsem van zwitsal werkt indd heel goed! Ik deed het tot 20 weken ongv elke ochtend en avond, en soms zelfs in de middag nog.. maar indd maar 10 sec. Nu 1x in de week, soms nog minder, heb t niet meer nodig die zekerheid met t schoppen enzo