Even nieuwsgierig . Ik zag dat de efteling nu een actie heeft: Voor 60 euro mag je van 1 juli tot (eind?) november naar de Efteling. Een goedkoop abonnement dus. (mits je de afgelopen 2 jaar geen abonnement hebt gehad) Omdat onze dochter straks 4 wordt, krijgt zij er één van opa en oma - nu gaat ze nog gratis met hen mee. Als blijkt dat ze in deze periode echt wel vaak gaat, krijgt ze volgend jaar een gewoon abonnement. Zelf zitten we nog te twijfelen of wij het zelf ook doen... Wij komen uit de omg van Rotterdam -benzine komt er natuurlijk ook bij + eventueel parkeer abonnement (1x 35 euro) .
Ik ga hem halen, maar ik woon in ehv en de werkgever van mijn man betaalt onze brandstof. Volgend jaar haal ik een gewoon abonnement.
HA! Ik wist dat zoiets zou komen, maar ik had nog niks concreets gezien. Ik heb toevallig vorige week dinsdag een gewoon jaarabonnement genomen. Is geldig vanaf die dag tot een jaar later. Maar ik kwam dus niet in aanmerking voor bovenstaande 'korte' abonnement... Ik heb de afgelopen 2 jaar een abonnement gehad. Parkeerabonnement is overigens 50,-... dat is althans wat ik er voor betaald heb, afgelopen dinsdag. EDIT: Oh ik zie het al. Een parkeerabonnement voor bovenstaande periode (juli t/m november) is dan 35,-
Hmmm... ik kan op de site ineens niks meer vinden over korting bij Het Wapen van Raveleijn voor abonnementhouders...
Ik ga hem ook halen! Weet iemand tot wanneer deze actie geldt, want je moet hem bij t park ophalen, dus moet ik er heen en we zijn net terug van vakantie.. (kind is al kapot dus )
Ik heb het gevraagd: je kunt hem halen wanneer je wilt maar de geldigheid is altijd 1-7 tot 39-11. Ik haal hem ook pas 7 juli.
Ja dat weet ik, maar bedoelde tot wanneer de aanbieding geldt. Het is dus niet zo dat je hem bijvoorbeeld maar tot 1 juli kunt kopen ofzo?
Ok top! Ga ik er mooi eentje halen. Twijfel al tijden over een jaarabbo, kan ik nu mooi uitproberen of ik dan inderdaad vaker ga.
Wij zitten ook te twijfelen of we het doen of niet. Vind het eigenlijk net te ver om er "even" heen te gaan (45 minuten rijden). Weet niet of we er dan vaker heen zullen gaan.
Duches, was jij dat die een tijd terug een topic had opgezet over, of kinderen te verwend zouden worden als het ware door een abonnement op een pretpark als de efteling? Dat ze het dan niet meer zouden waarderen etc? Ik kan me zoiets namelijk nog herinneren van iemand een tijd terug... ook dat schoonouders zoiets vonden...
Klein beetje off topic... Alhoeel, t gaat wel over de efteling .. Heeft iemand 4 kaarten van de ah actie voor de efteling 'over'? Ik had die spaarkaarten gespaard, maar net te laat met inwisselen voor entreekaarten. Mocht ik ze van iemand over kunnen nemen; héél graag!
Is idd een leuke aanbieding, maar onthoud: als je al ooit een Efteling abbo hebt gehad mag je GEEN gebruik maken van deze actie
Precies, het gaat alleen om de afgelopen twee jaar. (gelukkig! Ik heb tot 4 jaar geleden er eentje gehad)