Efteling abonnement voor 60 euro -wie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Even nieuwsgierig :) . Ik zag dat de efteling nu een actie heeft: Voor 60 euro mag je van 1 juli tot (eind?) november naar de Efteling. Een goedkoop abonnement dus. (mits je de afgelopen 2 jaar geen abonnement hebt gehad)

Omdat onze dochter straks 4 wordt, krijgt zij er één van opa en oma - nu gaat ze nog gratis met hen mee.

Als blijkt dat ze in deze periode echt wel vaak gaat, krijgt ze volgend jaar een gewoon abonnement.

Zelf zitten we nog te twijfelen of wij het zelf ook doen... Wij komen uit de omg van Rotterdam -benzine komt er natuurlijk ook bij + eventueel parkeer abonnement (1x 35 euro) .

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ga hem halen, maar ik woon in ehv en de werkgever van mijn man betaalt onze brandstof. Volgend jaar haal ik een gewoon abonnement.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    HA! Ik wist dat zoiets zou komen, maar ik had nog niks concreets gezien. Ik heb toevallig vorige week dinsdag een gewoon jaarabonnement genomen. Is geldig vanaf die dag tot een jaar later.
    Maar ik kwam dus niet in aanmerking voor bovenstaande 'korte' abonnement... Ik heb de afgelopen 2 jaar een abonnement gehad.

Parkeerabonnement is overigens € 50,-... dat is althans wat ik er voor betaald heb, afgelopen dinsdag. EDIT: Oh ik zie het al. Een parkeerabonnement voor bovenstaande periode (juli t/m november) is dan € 35,-

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik denk dat dat met de periode te maken heeft, die 50 euro?

--> oh zie nu je correctie :p

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    He, en nou had ik al Albert Heijnkaartjes gespaard! Als ik dit geweten had...

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hmmm... ik kan op de site ineens niks meer vinden over korting bij Het Wapen van Raveleijn voor abonnementhouders... :(

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga hem ook halen! Weet iemand tot wanneer deze actie geldt, want je moet hem bij t park ophalen, dus moet ik er heen en we zijn net terug van vakantie.. (kind is al kapot dus :D)

8. Marieke1983

Ik heb het gevraagd: je kunt hem halen wanneer je wilt maar de geldigheid is altijd 1-7 tot 39-11.
    Ik haal hem ook pas 7 juli.

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja dat weet ik, maar bedoelde tot wanneer de aanbieding geldt. ;) Het is dus niet zo dat je hem bijvoorbeeld maar tot 1 juli kunt kopen ofzo?

10. Marieke1983

Nee. Ik heb de Efteling erover gemaild en zij zeggen dat je hem ook later kunt halen.

11. NoLu

NoLu Niet meer actief

das leuk van de kinderbijslag

12. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Wij gaan het ook doen

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ok top! Ga ik er mooi eentje halen. Twijfel al tijden over een jaarabbo, kan ik nu mooi uitproberen of ik dan inderdaad vaker ga. :)

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wij zitten ook te twijfelen of we het doen of niet. Vind het eigenlijk net te ver om er "even" heen te gaan (45 minuten rijden). Weet niet of we er dan vaker heen zullen gaan.

15. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Duches, was jij dat die een tijd terug een topic had opgezet over, of kinderen te verwend zouden worden als het ware door een abonnement op een pretpark als de efteling? Dat ze het dan niet meer zouden waarderen etc?

Ik kan me zoiets namelijk nog herinneren van iemand een tijd terug... ook dat schoonouders zoiets vonden...

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik? Nee geen idee waar je het over hebt?

17. konijntjeislief

konijntjeislief Actief lid

13 apr 2010
    235
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klein beetje off topic... Alhoeel, t gaat wel over de efteling ;);).. Heeft iemand 4 kaarten van de ah actie voor de efteling 'over'? Ik had die spaarkaarten gespaard, maar net te laat met inwisselen voor entreekaarten. Mocht ik ze van iemand over kunnen nemen; héél graag!

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Is idd een leuke aanbieding, maar onthoud: als je al ooit een Efteling abbo hebt gehad mag je GEEN gebruik maken van deze actie

19. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Niet "ooit", slechts de afgelopen 2 jaar.

20. Marieke1983

Precies, het gaat alleen om de afgelopen twee jaar. (gelukkig! Ik heb tot 4 jaar geleden er eentje gehad)

Deel Deze Pagina