ook ik ga een behandeling ondergaan voor IVF/ISCI traject in het Maasstad ziekenhuis in Rotterdam Mijn verhaal kort samen gevat: ik weet sinds vanaf jongs af aan dat ik onvruchtbaar bent. ik ben nooit zwanger geworden ook niet in me vorige relatie van 9jr maar geen enkele ziekenhuis wou me helpen want kreeg overal te horen ach je bent nog zo jong blablabla je weet hoe t gaat werd van t kastje naar de muur gestuurd uiteindelijk is ook me relatie verbroken 2014 kreeg ik een nieuwe relatie Toen december 2015 teruggegaan want was 24 en vond wel tijd dat ze eens grondig onderzoek gingen doen dus een HSG uitgevoerd bij het Ikazia ziekenhuis naar aanleiding van antistoffen (waarvan ik bijna van me stokkie ging) wat ik al raar vond.. ze zij gelijk ik denk dat er een verstopt is maar moest nog de officiele uitslag afwachten... daarna gebeld voor de uitslag: alles open (ik dacht huh waarom deed t dan zo pijn? hun zeiden dat waarschijnlijke een kleine verstopping hebben weggespoeld en dat er geen enkel probleem is nu om zwanger te worden dus zelf klussen zo gezegd zo gedaan (tot nu toe nog steeds niet zwanger) jaar later terugggegaan naar ikazia ben nu 25! Semen onderzoek bij manlief gedaan conclusie minder dan dan 1 millioen beweeglijke zaadcellen niet goed dus en progesteron was bij mij gewoon goed. dus conclusie ikazia: het ligt aan de man (hij heeft al een zoon van 8) wat raar is want ik ben voor de de tijd met me mannetje ook nooit zwanger geweest Doorverwijzing IVF poli Maasstadziekenhuis kreeg ik de schrik van me leven in de doorverwijsbrief stond 1 half verstopte eileider en een vermoedelijke hydrosalpix Mijn eerste reactie was WTF (srry voor me taalgebruik) maar t ziekenhuis heeft me gewoon een foutieve uitslag gegeven of voorgelogen maar aan de ene kant was ik erg opgelucht dat er eindelijk een oorzaak is gevonden. dus nu verdere onderzoekjes bij man gedaan vitamine voorgeschreven gekregen voor manlief ( Condensyl) hopelijk treedt er iets van verbetering op. en bloeduitslagen allemaal goed nu gisteren geprikt op andere ziektes ect. voor de ivf isci screening contract en info meekregen en overal 3weken de bloeduitslagen en contract inleveren en dan verder me gyn zegt dat t waarschijnlijk hellaas isci gaat worden hij gaat me nog een x goed onderzoeken en wil eerst een poging wagen zonder kijkoperatie omdat op de vaginale echo alles er heel rustig en netjes uitziet en hij zag mooie eitjes zitten dus er komt een spannende tijd aan. 1ding ik ga dus nooit meer naar t ikazia ziekenhuis niet eens voor een gebroken been wat ben ik telleurgesteld en het Maasstadziekenhuis heeft me gelijk sirieus genomen dit vindt zo fijn wat ik wil weten zijn er hier meer dames die ervaring hebben in de mm in het maasstadziekenhuis? en hoe is het je bevallen? en loop je nu nog steeds daar? heb je een succesverhaal? of andere ervaringen ? heeft iemand toevallig dezelfde gyn? ik zit bij Dokter Van Oppenraaij ik hoor het graag dames xxx
Ik heb ook een hsg gehad in het ikazia en toen ging ik ook zowat van m'n stokkie. Echt een naar onderzoek! Bij mij was het toen allemaal goed ( ondanks de pijn) en daarna zwanger geworden. Helaas wel een miskraam geworden. Volgens mij werken maasstad en ikazia met elkaar samen? Ik ben wel nieuwsgierig naar de vitaminen die je man heeft voorgeschreven gekregen?
Wij hebben hele goede ervaringen met het Maasstadziekenhuis. Communiceren open, werken kundig en snel. Wij zijn daar nu voor de tweede keer zwanger geraakt d.m.v. IUI. Ik vind het ook fijn dat ze met een aparte vruchtbaarheidskliniek werken met een beperkt aantal gynaecologen. Succes met de behandelingen!
Ik ben ook onder behandeling bij dokter Oppenraaij in het Maasstad ziekenhuis. Voor nu kan ik zeggen dat ik wel tevreden mee ben, maar ben ook net begonnen met de behandeling. Veel kan ik er helaas niet over zeggen! Veel succes iig met je traject.
Hoi barbje ja idd wat een naar onderzoek heb nog nooit zoveel pijn gehad maarja je heb dr alles voor over he! Wat naar voor je dat t miskraam werd Doe je nu nog verdere behandelingen? De vitamine die ze aan me man hebben voorgeschreven heet condensyl google het maar staat veel goede verhalen op internet maar dit werd helaas niet vergoed door de zorgverzekering dus 38 euro voor betaald maarja zoals al zei we hebben er alles voor over Hoi jiska idd is t fijn dat ze een aparte afdeling hebben wat goed een succesverhaal dus fijn om te horen zo krijg ik er zeker vertrouwen in dankjewel! Hoi rompertjemama wat spannend he!! Wanneer ga jij starten en dan en wat voor traject ga je in? Ik moet pas over 3weken de contracten geven en dan intake en dan gaan ze verder bespreken Is dit ook jouw eerste behandeling? Jij ook heel veel succes!
Hoi Wij hebben 1 november onze eerste afspraak in het Maasstad.. Weet nog niet wat ons te wachten staat en wat voor traject wij in zullen gaan.. Erg spannend dus.. Wel fijn om te lezen dat er zoveel positieve reacties zijn over het maasstad zkh Groetjes