Hallo allemaal, Vanwege mijn PCOS mocht ik Letzorol gebruiken om mijn eisprong op te wekken. Super fijn en hoop uiteraard dat het gaat aanslaan. Ik vroeg me alleen af op welke cyclus dag de eisprong heeft plaatsgevonden bij andere dames die Letzorol hebben gebruikt of nog gebruiken. Mij is aangeraden om ovulatie testen te gaan gebruiken vanaf CD 10. Maar ik test dus wel vaker positief zonder dat dit daadwerkelijk zo is. Ik ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee bedankt alvast!
Ik heb ook pcos en tesste altijd netjes voor eisprong positief zonder dat er een eisprong plaatsvond. Met letrozol had ik op cyclusdag 17 vaak een eisprong. Ik moest toen de eerste 3 cyclussen bloedprikken om een eisprong te bevestigen. Zo kwamen we er achter dat ik na de 3e keer moest ophogen. Kun je niet vragen of je ook bloed mag prikken om het te bevestigen? Het kan zelfs via je huisarts als je een meewerkende hebt
bedankt voor je reactie! Ik mag indd op cd 21 bloedprikken om het te bevestigen. Dus dat is fijn. Ik zit in mijn eerste ronde Letzorol en was benieuwd of er een soort gemiddelde is voor wanneer dan de eisprong plaatsvindt. Omdat ik daar nu nog geen idee van heb bij mezelf. ik lees in je banner dat je nu zwanger bent gefeliciteerd!
Dankjewel en jij hopelijk ook heel snel! Letrozol hsd op mij geen effect meer op gegeven moment maar er zijn veel onderzoeken geweest die aantoonden dat de meeste binnen 4 maanden geluk hebben ermee, als ik mijn arts mag geloven. Wanneer de eisprong plaatsvindt is echt per persoon en per cyclus anders. Ik denk dat je het op dat moment wel goed door zult hebben wanneer het bezig is. Heel veel succes maar vooral plezier ermee
Ik kreeg met clomid geen eisprong van mijzelf, groeide door tot een cyste. Kreeg wel keurig alle tekenen van eisprong, incl positieve ovulatietest die daarna negatief was. Dus laat het wel controleren met bloedtest of echo. Ik heb geen pcos, had gewoon luie eierstokken.
nou dan hoop ik maar dat ik maar dat ik 1 van de meeste ben en dan is het weer een kwestie van geduld tot na het bloedprikken om te weten of deze dosis Letzorol z’n werk heeft gedaan. Spannend! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap
dat lijkt me helemaal vervelend zeg… ik mag dus op CD 21 bloedprikken en mocht daar geen eisprong op te zien zijn dan krijg ik de volgende ronde echo’s dus dat is geruststellend ook jij gefeliciteerd met je zwangerschap!
Fijn dat ze je opvolgen. Gelukkig met ovitrelle erbij was t probleem verholpen. Al duurde het even voordat ik zwanger was
Inderdaad heel fijn! Ik ben nog benieuwd wat voor weg het bij mij gaat worden. We gaan het zien geniet van je zwangerschap!