Vorige maand heb ik een miskraam gehad met 6 weken. Het was de 1e ronde en gelijk raak! We voelden ons ontzettende geluksvogels. Totdat het bloeden begon. Nu gaan we er weer voor en heb ik zondag een positieve ovulatietest gehad na de miskraam. Super blij dat ik gelijk mn eisprong weer had! Ik merk dat ik nu meer wil weten wat er gebeurt in mn lichaam. Ik zou het liefst in mn baarmoeder kijken als dat kon Nu pas 1 of 2 dpo en moet ik nog minimaal 10 dagen wachten tot ik kan testen! Het wachten is nu al killing
Wat fijn! Ik zit nu in dezelfde situatie.. Hier is het nu wachten op een positieve ovulatie test. Het geeft wel hoop dat het bij jou zo snel weer pp gang is gekomen. Erg he dat wachten? Heel veel succes, zou zo gaaf zijn voor jullie als het nu weer raak zou zijn
Ja het lijkt zo lang te duren! Ik hoop dat t weer raak is want mijn vriend is jarig op 12 dpo, dus ik hoop dat ik hem dan een geweldig verjaardagscadeau kan geven Ik duim voor je dat je ook snel een positieve ovulatietest hebt en daarna natuurlijk een positieve zw test!
Ja..dat wachten is verschrikkelijk! Ik heb vandaag m'n NOD en een test gedaan...negatief..maar ook nog niet ongesteld.. Dus ook maar weer wachten! Succes allemaal!
Dank je welk Freddel! Ik wacht morgen maar af.. En anders overmorgen weer een testte wagen? Wat zouden jullie doen? Zou t soort/merk test nog uit maken? Ik heb nu clearblue gebruikt...
Spannend Sasjuh! Ik ga testen op mn vriend zn verjaardag als ik dat vol hou AvG ik gebruikte vorige keer k2v5 die was op 11 dpo al positief bij mij. cb heb ik geen ervaring mee. Ik zou morgen (ben heeeel ongeduldig) een k2v5 ertegenaan gooien
Ja ik zit er ook aan te denken om dat morgen misschien toch maar te doen als ik dan nog niet ongesteld ben... Heb hier wel meer goede verhalen gelezen over de Kruidvat testen.. Straks maar even naar de winkel dan heb ik hem in ieder geval in huis gebruik je die test ook met de eerste urine van de dag of maakt dat niet uit?
Ochtend urine is altijd beter bij zwangerschapstesten volgens mij. Omdat de urine vlak na het wakker worden het meest geconcentreerd is en dus het meeste HCG zal bevatten (als er HCG in zit). Maar ik heb ook gelezen dat sommige vrouwen middag testers zijn. Maar dat is volgens mij wel een minderheid Dus ik zou gaan voor gelijk na het opstaan
Ik kon niet wachten tot morgen dus heb vanochtend weer een test gedaan. Deze keer vd Kruidvat.. Helaas weer negatief! Ik ga er dan toch maar vanuit dat mn cyclus nu wat langer is en ik ongesteld word... Hoewel ik ook lees dat meiden soms nog wel later na NOD positief testen... Maar laat ik er maar niet vanuit gaan..
O balen AvG! Ik blijf voor je duimen maar ervan uit gaan dat het niet zo is is wel het beste. Dan is de teleurstelling (iets) minder groot. Ik hoop dat je snel een positieve test hebt!
Dank je wel! Ja ergens toch een sprankje hoop nog... Moeilijk om daar niet aan te denken! Wanneer kun jij ook alweer testen? Ben t even kwijt..
Volgende week zaterdag pas. Nog 9 dagen!! Bij ons is de hoop heel groot omdat het vorige keer ook de 1e ronde raak was. We moeten ons daar eigenlijk niet aan vast klampen maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan
Poeh ja...verstand en gevoel zijn soms twee verschillende dingen! Nog eventjes geduld hebben dus. Hoop voor je dat het nu weer zo snel raak is!