Wie gebruikt er een babyfoon app, en hoe bevalt het? Er zijn er best veel zowel gratis als betaalde. Vind het zo lastig kiezen.....
Pff geen idee mijn collega had het er pas over. De ipad op de kamer bij het kind en telefoon mee en als kind dan bewoog kreeg hij een melding dat er beweging was. Idem met geluid. Het werkte via de camera van de ipad geloof ik. Weet alleen niet meer hoe het heet.
Hier de babymonitor van medisana is een ip camera op de babykamer welke via een app pp android iPad of iPhone te bekijken is geeft een signaal als er geluid is inderdaad. De camera en app werken prima
We zoeken een app welke op de iPad en iPhone werkt, want we gebruiken al jaren geen babyfoon meer, maar soms is het toch wel handig
Hmmm ik lees even mee, we gaan volgende week voetballen kijken bij buren aan het einde van de straat (max. 200 meter) en ben bang dat onze babyfoon dit net niet gaat redden.. Maar wil voor dat stukje eigenlijk geen oppas regelen.. Werkt die app gewoon ongeacht hoe ver je van huis bent? Dan is dat misschien wel een optie.. Al denk ik dat we de iPad dan wel aan de lader moeten hangen haha.. En die camera, moet je dan de ipad boven haar bed hangen? En hoe zit dat met licht? het is hartstikke donker op haar kamer, hoe zie ik haar dan op een camera? Of kan het ook enkel met geluid en zonder beeld? Ik hoor het graag, wie weet is dit een uitkomst
Babyfoon 3G inderdaad, prima app. Dit kan met en zonder beeld. Telefoon 1 of iPad in de slaapkamer (camera op de baby gericht, dat was hier nogal een uitdaging omdat je de iPad dan schuin neer moet zetten) Zodra de baby geluid maakt, krijgt telefoon 2/ iPad 2 een seintje en hoor je meteen het geluid uit het kamertje. Qua licht: als het donker is op de kamer, dan zie je inderdaad niets. Of je moet een klein lampje aan laten, maar weet niet of dat bevorderlijk is als je kleintje altijd in het donker slaapt.
Wij hebben ook de 3G app. Werkt heel goed! We hebben een 'oude' iphone 4 met een soort flexibele standaard aan zijn wiegje bevestigd en allebei ook de app op onze iphone 5 staan. Alleen jammer dat we onze iphones niet allebei tegelijk kunnen gebruiken om de baby te monitoren, maar verder werkt het super!
Twee telefoons werkt ook prima. Android weet ik zo niet, maar dat zal vast wel. Moet je even kijken in je 'app-store' of de app daar verkrijgbaar is. Het is een blauw pictogrammetje met een witte wandelwagen erop.
Lees alleen in de recensies van de app iets over dat de video niet meer werkt als je met het ene apparaat in een ander wifi netwerk zit dan het andere apparaat? Is dat zo? En geldt dit ook voor het geluid? Of werkt dat wel gewoon?
De video werkt inderdaad alleen als beide apparaten op hetzelfde wifi netwerk zitten, maar als dat niet zo is kun je wel een foto maken. Het geluid doet het altijd als je internetverbinding hebt, ook met 3G internet.