Hoi, ik heb ff een vraagje..... wanneer kunnen ze zien of je een tweeling krijgt? in mijn familie komen best wat tweelingen voor, dus ik ben benieuwd of ik ook een tweeling krijg.
Haha, ik ben ook best benieuwd hoor! Wij hebben tweelingen aan mijn moeders en vaders kant van de familie, en zelf ben ik er ook een! Ik krijg donderdag mijn eerste vroege echo, en ook al denk ik niet dat er een tweeling in zit, ben ik toch best benieuwd!
Vandaag heb ik mijn 1e echo. Bij mijn vorige zwangerschap, mijn 3e, werd toen bij de 1e echo gezien dat er wel een 2e vruchtzakje was met een vruchtje maar die was niet verder gegroeid dan zo'n 8 weken. Eerlijk gezegd ben ik wel bang voor een tweeling. Maar dan meer om het feit dat ik al 3 kinderen heb en de zorg grotendeels alleen zal gaan doen. Dus wel spannend vanmiddag. Groetjes Gwen
ik heb mijn 1e echo gehad met ongeveer 6 weken, en daar was 1 vruchtzakje met wurmpje te zien. dus ik kan er van uit gaan dat het er 1 is?
Niet als het gaat om twee-eiige tweelingen. En zo een ben ik dus. Zie ook Kul of kennis | Tweelingen springen altijd een generatie over
ik heb een ééneiige tweeling en bij mij zagen ze het pas op 12 weken, blijkbaar zat één van de twee wat te hoog om haar direct op te merken dus wees nog niet te zeker zou ik zo zeggen
Uhm.... ik wil jullie niet bang praten hoor.... maar mijn collegaatje kreeg pas tijdens de 20-weken echo te horen/zien dat het een tweeling was. De gyneacoloog was not amused dat de VK het niet eerder had gezien. Maar kennelijk zat een van de twee dus steeds verstopt achter de ander. En nee, niet erg lang geleden zonder echo apparatuur oid.... dit is echt zeer recent gebeurd. Ze is nl nog steeds zwanger van die zelfde tweeling Maar normaliter kunnen ze het bij de eerste echo's wel gewoon zien.
Wij zagen het op de 1e echo bij 6 weken en 5 dagen. Was gelukkig heel duidelijk. @hopmarjanneke: Je collega zal wel geschrokken zijn, als je er pas met 20 weken achter komt.
haha deze vraag houdt ook ons erg bezig aangezien mijn vader en 1 is van een tweeling en mijn moeder ook zwanger was van een tweeling hihi, pff ik denk dat ik wel ff moeten slikken als het zo blijkt te zijn, denk het niet hoor, maar goed de kans is aanwezig hihi!!! Morgen weten we meer!! succes ermee!