Je mag elke naam geven. Als het niet ongepast is. Hoeft niet aan te tonen de naam bestaat. Dat was vroeger.
Ik heb je eerdere topic gevonden en deze namen worden heus wel goed gekeurd bij aangifte. Ik hoop stiekem wel dat je een jongetje krijgt want die meisjesnaam...ai
ik heb ook even terug gekeken en heb toen ook op je topic gereageerd. ik vind de namen erg leuk en worden zeker niet afgekeurd. anders zouden er heel veel namen afgekeurd moeten worden. ik zou zeggen ga ervoor. ik zal je de namen van mijn kids in een pb sturen als onze bink ook geboren is. de namen van de meiden komen inmiddels wel vaker voor.
De naam van ons tweede is nog nooit gegeven. Wel een andere schrijfwijze. De gekste namen mogen dus waarom jullie naam niet. Smaak is een ander verhaal voor iedereen natuurlijk. Als je je kind Beer, Storm, Bloem, Bikkel en Lente mag noemen, mag de naam van een pasta saus ook wel
Als je nog steeds de meisjesnaam met een S. hebt, deze komt voor in de Nederlandse Voornamen Bank. Is dus al gegeven. En de jongensnaam met een Z. komt er ook al in voor! Deze namen zijn dus niet nieuw. Ik dacht ook wel dat ze erdoor zouden komen. Voer hier je naam in: Nederlandse Voornamenbank (het kan natuurlijk dat ik achterloop, dat je al weer nieuwe namen gepost hebt, maar deze heb ik gevonden).
Idd het begint niet met een s of z De meisjesnaam met een B en de jongensnaam met een L Zilvester plaatste ik omdat ik het een leuke naam vond eventueel Aalst doopnaam bij een jongen maar bedankt voor jullie reacties dat gaat vast goedkomen met deze namen
Wij hebben 1 dochter een naam gegeven die nog nooit voor is gekomen in Nederland. De andere dochter is nu de 3e in Nederland.. wij wilde origineel zijn en dat is gelukt. Toevallig dat toen we de naam voor onze 2e dochter hadden verzonnen, zagen we op tv bij discovery een vrouw die zich voorstelde met dezelfde naam. Toen wisten we dat de naam wel bestond.. Hij komt ook niet voor bij de voornamenbank.. nu dus wel 1x Hier hebben ze er geen punt van gemaakt. Wel vonden ze de namen apart en hadden ze er nog nooit van gehoord.. komt vast goed met die naam van jullie
Ik ben erg benieuwd ontvang graag een Prive berichtje van je met de namen! Maar voor nu eerst heel veel suc6 met de bevalling!!
dank je! wij zijn nu al helemaal verliefd op de namen maar nu eerst maar eens zwanger raken! en jij wachten op de bevalling van jou kleintje!
onze naam is in ieder geval goedgekeurd hopelijk ben je snel zwanger en kunnen jullie de namen gebruiken.