iemand ervaring met abbonement van HI??????

Discussie in 'De lounge' gestart door moppie1992, 19 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @ladygaga dankje voor je reactie. Nou ik had T-mobile gebelt (klantenservice) en die zij je komt niet met dubbele kosten, maar wanneer ik mijn abbo kan verlengen of stopzetten ga ik even naar de HI winkel daar even vragen of dat wel zo is. Als 2 winkels dat zeggen dan zal het toch wel goed zijn wil zo graag die telefoon dusja. En als 1 van de 2 zeg je komt wel met dubbele kosten krab ik nog wel even een keer achter me oor :p of nog even bij anderen navraag doen.

2. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Ik blijf denk ik bij Hi. Daar zit ik nu met een abonnement "oude stijl", tot en met oktober. In juli kan ik verlengen, maar van de week is mijn Galaxy S behoorlijk hard met zijn scherm tegen iets hards geknald, twintig scheuren erin en daardoor niet meer te gebruiken. Reparatie kost tussen de 150-200 euro, vind ik wel veel, hij was al wat nukkig namelijk.

Heb ze even gebeld: verlengen of nieuw abonnement maakt niets uit, iedereen valt onder die "nieuwe stijl"-abonnementen (paketten, met toestellease). Vanwege de 50%-actie voor een jaar, ga ik denk ik toch maar een nieuwe afsluiten, dan betaal ik niet zoveel dubbele kosten en heb ik toch een goede smartphone.
    Wat nazoekwerk levert op dat je bij elke provider hoe dan ook veel duurder uit bent dan eerst, voor een abonnement met internet. Dus ja, ik blijf er maar denk ik...

Succes!

3. roosje77

roosje77 Lid

5 aug 2009
    44
    0
    6
    Ik heb geen Hi, maar wel een Note.
    Ik heb hem bij Vodafone.
    Estate 8 maanden 21,50 daarna 42,50.
    100 Bell / SMS.
    1000 MB.
    Het toestel was gratis.
    Overigens: het is een supertoestel!
    Ben er zo blij mee ;)

4. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    @roosje dankje voor je reactie.
    Ik zag hem eerst op tv dacht die is net zo groot als de samsung galaxy die ik vorig jaar had toen ik in de winkel kwam zag ik dat hij echt groot was, dacht gelijk hebbe hebbe hebbe hahhaha :p. maar twijfelde ng over een BB die vind ik ook wel fijn. Maar ben nu helemaal om wil toch voor de note gaan, nou bij hi lease je hem en het schijnt met de nieuwe abbo's als hij dan kapot gaat dat je een nieuwe krijgt. En wij zitte nu tijdelijk via internet via de broer van mijn vriend die naast ons woond ( we wonen op een woonwagenkamp) maar we moeten weg en hun hebben al een huisje dus dacht al is ook makkelijk voor mn vriend kijk graag filmpjes op youtube dus heb zeker wel 1000 mb nodig. Bij HI is hij het eerste jaar 20.75 en 2e jaar 41.50 ofzo dusja. Want je schijnt er ook allemaal dingen mee te kunnen bewerken zoals foto's filmpjes enz lijkt me wel erg leuk.

Deel Deze Pagina