Hey iedereen, Sinds kort ga ik naar de acupunctuur. Ik vroeg mij af of er nog mensen zijn, die naar de acupunctuur gaan en wat jullie ervaring is. Mijn laatste keer was ik dag 36 van mijn cyclus. Ze heeft toen naalden gezet om mijn menstrutie door te laten komen. Diezelfde dag nog en tot op vandaag lichtjes bloedverlies maar zeker geen menstruatie. Ze had ook gezegd dat het kon zijn dat mijn lichaam er nog niet klaar voor was. Hopelijk komen ze snel want ik zou zo graag een nieuwe start krijgen. Ben nu dag 41. Groetjes
Hi! Ik ben sinds 2 weken begonnen met acupinctuur. Morgen 3e keer. Vorige keer kruiden meegekregen die speciaal bij de apotheek voor mij zijn gemaakt. Die moet ik met warm water 2x per dag in nemen. Ben sinds zaterdag aan de hormonen om met iui te beginnen. Moet zeggen dat mn menstruatie lichter is en het bloeden minder heftig. Mijn cyclus is best regelmatig. Tussen de 26 en 29 dagen. Ik doe acupunctuur om straks het innestelen te bevorderen ivm iui. Dus om de menstruatie voort te zetten heb ik helaas geen ervaring.
Ik ben vandaag terug langs geweest. Ze heeft weer geprikt voor mijn menstruatie. Ze ging mij ook een kruidenmengeling voorschrijven dat ik 3X/dag moet nemen voor een regelmatiger te worden en om de innesteling te bevorderen. Het wordt opgestuurd met de post Groetjes en veel succes Harlene! Ik duim voor je!
Ik doe ook aan acupunctuur. Bij mij was het voor het reguleren van de cyclus. Ook heb ik Chinese kruiden gehad. Mijn cyclus is weer kort zoals hij voor de MA was (zie handtekening). Nu ga ik ook nog even door om de innesteling te bevorderen. Succes!
Het zou super zijn moest mijn cyclus korter worden, zit nu op dag 42 en begin het moeilijk te krijgen. Ik zou zo graag een nieuwe start krijgen. Wat voor kruiden krijg jij? Groetjes en succes!
Heb ook acupunctuur gedaan, niet met naalden maar elektrische acupunctuur. Ze kon precies zeggen waar ik last van had (heftige keelonsteking en blaasontsteking gehad, zat nog restjes in m'n lichaam) en dat klopte ook! Stond er zo van te kijken! Kreeg toen druppels mee om in te nemen. Klachten namen echt af en na 3x was ik klaar met de behandeling. Een week later kon ik haar bellen met het nieuws dat ik zwanger was. Dit in combinatie met de iui denk ik echt dat het mij geholpen heeft. Ook mijn cyclus werd weer normaal 28 dagen. Toen ik bij haar begon was het af en toe 35 dagen. Veel succes!
Wauw! Ik heb een pot kruiden en daar maak ik thee van 2x per dag. Bevorderd de innesteling ook in combinatie met iui.
Ik heb druppels gekregen van "Jade Herbal" , maar voor de rest staat er niet veel informatie op. Het is wel zo dat kruiden/druppels speciaal per persoon worden uitgezocht dus denk dat jij andere gaat krijgen. Hoe lang heb je al een onregelmatige cyclus? Al een tijd gestopt met de pil?
Ik had nog nooit gehoord van elektrische acupunctuur. Wel super dat je zo snel nadien zwanger bent! Proficiat! Leuk te horen dat er nog mensen zijn die hun acupunctuur verhalen willen meedelen. Je vindt er weinig van terug op internet Ik ben ondertussen 7 maand van de pil! Cyclussen verschillen enorm. Nog maar 1 goede cyclus gehad van 34 dagen. Nu zit ik al op dag 43 en helaas niets meer te zien dat ze op komst zouden kunnen zijn. Het frustreerd me enorm! Mijn langste cyclus was 54 dagen. Na 7 maand is mijn lichaam nog steeds opzoek naar een goede balans. En voor de pil had ik zo een goede cyclus. Hopelijk komen de kruiden snel en doen ze hun werking. Groetjes