Volgens mij kun je ze bellen en komen ze die weer ophalen. Althans, bij mijn studievereniging hadden we er zo'n 20 staan en die zijn ook opgehaald. Maar dat waren er wel wat mee en ik weet ook niet meer of we daarvoor hebben moeten betalen...
Enige nadeel vind ik dat je niet kan kiezen uit de houdbaarheidsdata. Ik weet dat het niet netjes is om een pak melk van achteraan met een langere houdbaarheidsdatum te pakken in de supermarkt en toch doe ik dat vaak omdat ik anders qua houdbaarheidsdata de week niet red. Bij Albert heb ik het niet voor het kiezen en krijg ik wel eens pakken melk die nog maar vier dagen houdbaar zijn. Dat is voor ons te kort. Verder zie ik alleen maar voordelen. Nette service vind ik en alle boodschappen mooi gescheiden (vries/koeling etc.).
Het ophalen van lege kratten kost je ook geld, dus niet echt de moeite waard. Als je telefonisch aangeeft dat het je laatste bestelling is, wacht de bezorger tot alles is uitgepakt en alles mee kan nemen
niet alle reacties gelezen maar is t niet handig om 1x in de week voor hele week boodschappen te doen? wij gaan elke maandag avond na het werk van mijn man, uk naar opa en oma brengen en dan voor hele week boodschappen doen. hoef je verder ook niet meer de deur uit, misschien nog 1x om verse groente te halen voor dag 6 ofzo maar thats it
Heb het ook wel eens zo gedaan. Vond het echt heeeeerlijk. Zeker met verjaardagsboodschappen met veel frisdrank of pakken sap. Ook andere grote dozen ( luiers bijv) echt een uitkomst Alles is netjes in kratjes gedaan ( daar betaal je 4 euro borg voor) als je alles er gelijk uithaalt kan de jongen die kratjes were gelijk emenemen overigens, ook statiegeldflessen neemt hij mee.! Groente altijd prima qua houdbaarheid. En diepvries is ook altijd goed verpakt. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit klachten gehad. Wat idd wel jammer is, dat is dat je rekening moet houden met wanneer ze kunnen bezorgen. maar verder is t echt n uitkomst
Tijdens mn zwangerschap en na de bevalling alleen maar via albert boodschappen gedaan. Zo handig in die drukke tijden.
Ik bestel meestal op donderdag ochtend voor de de volgende dag begin van de middag. Ze zijn bijna altijd keurig op tijd. ( van de 100 keer 1 keer te laat, ongeveer) Als ze te vroeg zijn, wordt er door Albert gebeld of ze eerder mogen komen. Je krijgt er altijd wel wat gratis producten bij. Groente en fruit is prima, vers zoals het hoort. Vriendelijke mensen, zowel de chauffeurs als de dames van het servicenter. Nadeel: er wordt nog wel eens wat vergeten. Doet AH alles behalve moeilijk over, dat wordt dan gewoon verrekend met de volgende keer, maar het is wel vervelend. Je wilt iets hebben en dan heb je het niet gekregen. Als iets hebt gehad wat niet op je lijstje stond, mag je meestal houden. Verder vind ik het grootste nadeel de site. Oh, wat een vreselijke site en zo mega traag!! Nee, de site krijgt een dikke onvoldoende, de rest een dikke voldoende!
Ik bestel wekelijks bij Albert. Ik zorg ervoor dat ik in de daluren laat bezorgen dan kosten het 'maar' 4,95 om te bezorgen. De houdbaarheiddata heb ik geen probleem mee. Ik kan met de melk, yohgurt, vla, etc. altijd een week vooruit. Ze bellen als ze eerder komen en als ze ook maar 5 minuten te laat zijn worden de bezorgkosten gehalveerd. De kwaliteit van de sperziebonen vind ik heel slecht. De rest van de groenten en fruit is prima. Ik merk dat ik veel gerichter boodschappen doe en ben met bezorgkosten minder kwijt dan wanneer ik naar de winkel ga. En ik vind het heerlijk dat ik niet met twee kids de supermarkt in hoef. Daar komen we nu enkel voor een keer wat extra fruit oid. O ja en als ze spaaracties hebben, dan krijg je altijd een aantal volle spaarkaarten. Zoals van de zomer had ik altijd 2 volle spaarkaarten die een waarde van 2,-- vertegenwoordigen. Dan zijn de bezorgkosten per saldo nog maar 2,95! Pim