Hoi meiden! Vandaag lekker laatste pregnyl spuit erin gezet' deed geen pijn Whiii verpleegster aan huis & ze deed het geweldig goed! nu was dit mijn laatste keer clomid/pregnyl want volgende maand word het een overschakeling naar menopur & ik ben zelfs niet eens zenuwachtig Eigenlijk gaat het me best wel af vorige week was ik nog emotioneel best een wrak & nu voel ik me super' alsof mijn hoofd nu eindelijk het door heeft... Dat alles wel oké komt Ben terug uit de put gekropen om het zo te zeggen al 3dagen dat ik mijn huisje terug onder handen pak & ik geniet er dubbel zoveel van als in mijn zeteltje zitten te piekeren over (zwanger worden) zelfs manlief krijgt geen scheldwoorden & discuccie's naar zijn hoofd wat is hij toch ooh zo blij haha! Meiden, eigenlijk open ik dit om niet enkel over mezelf te praten maar ... Om Jullie te bedanken, Want hier kon ik vaak klagen/raadt vragen/en vooral veel steun krijgen! And i Wish You all alot of baby's
sarah1989@ Meis wat goed dat je je zo voelt hou dat vast kan goed helpen na mooi resultaat [ geen garantie maar toch] Rust in het lichaam is ook erg veel waard . Als ik het goed begrijp door ons meiden ben er weer uit gekomen? Graag gedaan en blijf genieten van je mannetje dat is heel wat waard ook .
weet je heel raar, ik verwacht geen wonder of garantie ik kan er enkel maar voor Gaan & hopen maar uiteindelijk heb ik de laatste dagen beseft dat er nog leven is na zwanger proberen te worden een kleintje komt er door 2personen ik & mijn vriend & hij is het belangrijkste voor mij en daar ga ik vanaf nu mee leven,met de gedachten dat...er mss ooit een kindje komt of mss ook niet Ik gelukkig blijf met mijn ventjé en ja toch wel ..door hier gewoon elke dag te lezen & te begrijpen maak je die klik toch om te realiseren dat ik niet de enigste ben op de wereld die in het zelfde schuitje zit dus waarom zou ik nog langer mezelf medelijden opwekken ik moet gewoon net gelijk iedereen Volhouden & ervoor gaan
Nogmaals goed van je je komt zo sterk over hou dat vast. Soms medelijden met je zelf mag hoor . en blijf idd van je mannetje genieten die is er voor jouw , en jij voor hem. Zoek vooral de leuke dingen op dat doet erg goed geloof me.