Hoi dames, Wie van jullie heeft zich weleens laten helpen aan de ogen? Denk aan ooglid correctie, oog lift of misschien een ander soort correctie Ben je daar nog steeds blij mee, had je complicaties heb je lang zwellingen gehad, ik wil graag ervaring van andere weten, omdat ik op het punt sta om een afspraak te maken voor het doen van mn ogen, dit omdat ik dus best hangende ogen heb en dagelijks hoofdpijn doordat ik ook best tegen mn oogleden aan kijk, Ik zie er best heel erg tegenop om überhaupt een afspraak te maken omdat ik bang ben voor wat komen gaat maar ik wil zooooo graag van mn dagelijkse hoofdpijn af en gewoon een wat frissere/openere look. Alvast bedankt voor het lezen en ook bedankt van het delen van jou ervaringen mocht je die hebben
Hoi! Ik heb in de 2011 mijn ogen laten doen. Ik heb een bovenooglidcorrectie gehad omdat ik ook erg last had van overhangend vel. En ik kan het iedereen aanraden! Ik vond de operatie vooraf doodeng. Het werd gedaan onder plaatselijke verdoving. Tijdens de operatie ging het prima. De chirurg keuvelde een beetje, dat was wel prettig. Ik vond het heel gek op het moment dat het vel weggesneden werd. Ondanks dat je je ogen dicht hebt, zie je het felle licht natuurlijk. Dit moment duurt niet lang. Na afloop werd het gekoeld en na een uur koelen, mocht ik alweer naar huis. Pijn heb ik niet gehad. Tuurlijk is er zwelling, maar dat is na een paar dagen al zoveel minder. Na de operatie mag je een bepaalde tijd geen druk op de ogen zetten door bv te bukken en te tillen. Dat voorkomt namelijk ook de blauwe plekken. Helaas heb ik een dag na mijn operatie een buikgriep gekregen waardoor ik twee dagen kotsend boven de wc heb gehangen. Dat deed gelukkig geen pijn aan mijn ogen, maar ik ben wel heel blauw, groen en geel geweest in mijn gezicht. Mijn blik is opener geworden en ik heb geen hoofdpijn meer door het continu optrekken van mijn wenkbrauwen. Laatst heb ik me door een visagist op laten maken en ze zag niet dat ik me heb laten helpen. Zoals ik al eerder schreef....Geen pijn! De eerste week is gek want je ziet natuurlijk kleine pleisters en dat het wat blauw/ gezwollen is. Maar daarna is het veel mooier, maar nog het belangrijkste.....geen hoofdpijn! Wil je meer weten, PB me maar.
Oewh dat wakker blijven lijkt me toch wel eng hoor, kan je ook kiezen om te gaan slapen Wel fijn dat je alsnog heel tevreden ermee bent Ik denk dat ik sowieso een afspraak ga maken ookal vindt ik het doodeng
Ik denk er ook over na. Weet iemand wat de kosten zijn? En inderdaad ik ben ook liever onder narcose als bij kennis dan
Ik had een beetje op google gekeken en daar zag ik staan dat het zo 650 euro ofzo kost, Maar ik ga naar de huisarts en laat me doorverwijzen Dan zit je gelijk goed en weetje zeker dat je bij een goede kliniek of ziekenhuis komt en je weet ook gelijk of het ziekenfonds vergoed of niet of gedeeltelijk, Ik ga maandag echt een afspraak maken, vindt het nu al spannend haha ben wel echt bang hoor voor wat er komen gaat, straks krijg ik complicaties en dikke ontstekingen of ziet het er niet uit of raken ze mn oog zelf en wordt ik blind, haha wat een horror Na ga er maar gewoon vanuit dat het goed gaat komen, daarmee stel ik mezelf denk ik nog het meest gerust
Volgens mij is er geen verzekering die het vergoedt tenzij je oogleden 1 cm over je ogen hangen. En een verwijzing van de huisarts geeft geen garantie dat je een goede arts/kliniek treft. Je moet zelf heel goed informeren hoe de art werkt. Ik wil het ook wel laten doen maar durf niet zo goed.
Mag ik vragen hoe jong jij nu bent? Ik ben er ooit voor bij de huisarts geweest en het zou toen binnen een vergoeding liggen omdat ik best wat vel heb. Alleen raadde hij het me nog af omdat ik toen nog te jong was,en dat zou betekenen dat ik over 15 jaar weer zou moeten.. Heb er best veel last van,heb tussen mijn ogen ook een flinke frons rimpel zitten omdat ik steeds mijn wenkbrauwen omhoog trek en vaak knijp met mijn ogen omdat ze zwaar zijn of best wat hoofdpijn heb... Mijn tante heeft dit ook gehad,ik lijk ook veel op haar en zij heeft het laten doen toen ze 40 was.