En dan vooral je ervaring met de zolen. Zijn die bij meerdere zo slecht dat ze binnen 10min erop lopen gaan 'rafelen'?
Nee! Ik heb inmiddels 3 paar! Waarvan 1 paar al zeker 5 jaar! Niks mee aan de hand. Ander paar van vorig jaar ook nog prima!!
Ik heb 1 paar gekocht vorige winter. Anderhalf seizoen gedragen nu dus. Maar ik vind wel dat de zool (beetje scheef) bij hielen snel afslijt, dat viel me al wel snel op. En je kunt er geen nieuwe hakken onder laten zetten zoals met veel andere leren schoenen wel. Maar goed, als liefkleintje er toch 5 seizoenen mee kan doen, wie weet
Ik baal er zo van! Mijn zolen zien er niet meer uit! Eerste paar had ik al tetour gedaan ivm de zolen, die na 10min buiten lopen al gingen rafelen. Maar bij het nieuwe paar wat ik kreeg, idem! Heb er nj wat langer op gelopen, 'aar het wordt alleen maar erger. Deze gaan dus ook weer retour, maar ik baal er enorm van, want vind ze super leuk en ze zitten heerlijk!!! Ik loop verder normaal, en heb dit nooit gehad! Ja, 1x trouwens, maar dat waren laarsjes van 15 Ik snap dus niet dat niemand het heeft en ik wel!
Loesje dat zal vast een fabrieks fout zijn. Dat de zolen van slecht materiaal gemaakt zijn. Toevallig dit seizoen ook een paar enkellaarsjes van aqa gehaald voor 120 en nog als nieuw. En hebben al aardig wat kms met me mee gelopen haha.
Maar het is nu dus al bij 2 paar gebeurd (wel dezelfde webwinkel). Ik snap ook echt niet waardoor het komt!
Raar joh.. Die ervaring heb ik er ook niet mee! Ik heb er meerdere paren van maar nog nooit meegemaakt! Zonde..
Heeft er iemand toevallig een foto van deze zool, waar dus al veel op gelopen is? Ik wil er gewoon achter komen waar het aan ligt...
Die van liefkleintje hebben een ander patroon op de zool, misschien dat die andere/hardere kwaliteit zijn? Deze zijn erg zacht. Ik heb hetzelfde patroon en hier is hij niet zo gerafeld, die rafeltjes liep ik er dan weer af en werd het (scheef) afgesleten. Ik laat ze nu vaak staan omdat ze zo snel slijten. Ook al zien die van mij na 1 seizoen dragen niet zo ernstig uit als bij paar dagen bij jou, ik zou ze zelf niet weer kopen. Onder de voorvoet is het relief bij mij ook weggesleten, op 1 plekje zit de leren tussenzool los, en na 2 weken dragen zat de binnenvoering al op een stukje los (te kort genaaid) dat heb ik toen zelf maar gelijmd.
Ik heb nog 2 paar Deze zijn van 1 of 2 jaar geleden! Ook nog prima! De andere heb ik net een paar weken dus die zijn nog bijna als nieuw.
Wauw lijkt wel een maandag ochtend model, zou er zeker mee terug gaan. Mijne zijn paar maand oud en nog als nieuw